body comentado
Barcelona sunset
:::13.3.04:::

Estic degenerant poc a poc. Tinc proves. Ahir mateix, ja anava a intentar dormir una mica en el llit, però al passar per la cuina vaig veure un racó ple d´ampolles buides de vodka. Allò no podia estar així. I si venia algú, què pensaria? Que era una col.leccionista d´ampolles clòniques o simplement que era una borratxa sense remei. Si sortia de dia, segur que em trobaria algun veí davant del contenidor, així que tot i que anava en camisola i mitjonets liles, vaig posar-me l´abric, unes xancles, i vaig omplir dues bosses de plàstic d´ampolles, i de passada vaig agafar la bosseta d´escombraries. Molt cívicament vaig tirar les ampolles al contenidor de vidre, i després no tant cívicament, perquè era fora d´hores, vaig tirar la bosseta d´escombraries. El que va passar, és que sense adonar-me, a part de les escombraries, vaig llençar també les claus al contenidor. Ja era mala sort. Vaig tornar a mirar cap a dins. Per sort hi havia només unes quantes bosses, les dels d´última hora. I les meves claus. Almenys no hauria de remenar entre la merda per trobar-les, però no hi havia manera d´agafar-les si no era entrant. Quin fàstic! Feia una olor repugnant. A part, l´hora que era, no podia demanar ajuda a ningú. I no podia passar-me tota la nit allà fora. No tenia ni diners, ni mòbil ni res. I a sobre, sota l´abric només portava la camisola. Encara em faria mal saltant amb les xancles. Portava encara la pesadesa del vodka, i no estava gaire àgil.Em veia entrant al contenidor, i que aquest es tancava i quedava allà atrapada fins que vingués al cap d´unes hores algun veí a llençar les escombraries. Quin ensurt que li donaria al pobre! Encara es pensaria que era una homeless i avisaria a la policia… O que era una actriu de la càmara oculta…M´estava agafant fred. No passava ningú, i si passés, què li diria? Per què no entra al contenidor a agafar.me les claus? Era una situació ben penosa: La Ninotchka saltant dins els contenidors. Realment del meu glamour no en quedava ni rastre. Vaig veure dues figures acostar-se. Eren dos nois d´uns vint anys, si hi arribaven, amb pinta de jugadors de rugby. Semblaven dos nens de papà bastant passats de voltes. I jo era una pobreta noia sense claus carregada de vodka. No sabia si dissimular o demanar ajut. Però un d´ells va parlar el primer “què fas aquí tan soleta?” Així que els vaig explicar el meu drama. Un es va posar a riure com un boig. Va dir-me que ell només m´aguantaria la tapa, que no entrava allà ni per diners. A l´altre li vaig fer més pena. I va dir que com que anava tant borratxo li era igual tot, i que per una bella dama, es feia el que fes falta. Jo li vaig somriure el més coquetament que vaig poder en senyal d´agraïment. En un moment ja tenia les claus a les meves mans. Li vaig donar les gràcies. No tenia diners per donar-lis ni res, així que vaig girar per anar cap a casa; quan de cop i volta el noi que s´havia burlat de mi em va aturar. “no et pensaràs que les claus són a canvi de res, oi maca?” I ja tenia la seva boca fastigosa contra la meva. Jo no tenia forces per treure-me´l de sobre. Em tenia ben agafada i jo només vaig poder tancar els ulls per no veure la seva cara, mentre notava la seva llengua babosa introduint-se dins meu. Volia que parés, però només podia plorar. Per anar borratxo tenia una força brutal. Em va arrencar els botons de l´abric, i vaig sentir les seves mans brutes magrejant.me els pits. El vaig intentar pegar, esgarrapar, però em va posar les mans a l´esquena, subjectant-les amb fermesa, mentre l´altra la ficava al meu´entrecuix fent-me mal. Per sort l´altre finalment va reaccionar i el va fer parar . “Para cabró, li estàs fent mal. Això és una violació” Va parar un moment, i no sé com vaig poder desfer.me d´ell i començar a correr amb les xancles cap a casa. No volia girar-me a mirar. Per sort, vaig sentir que deia “ Si això és el que els hi dóna més morbo” . Com vaig poder vaig arribar a casa i vaig tancar la porta. Em sentia molt humiliada. No podia parar de plorar. Em vaig ficar a la dutxa per treure´m l´olor d´aquell fill de puta. Em vaig haver de servir un vodka per poder dormir una mica. Avui quan m´he llevat he pensat que potser hauria de denunciar-lo, però no podia recordar la seva cara. Només recordava la mala estona que havia passat. Tenia de record una pansa als llavis i morats als braços. Al final no l´ he denunciat. No volia donar detalls sobre que havia baixat a tirar ampolles buides de vodka en camisó per sentir-me millor. Si l´enxampaven i anavem a judici, s´acabaria dient que jo l´havia provocat. Es senten molts casos on la víctima després del calvari, acaba sent culpabilitzada Potser sóc una covard, però sóc tantes coses que no voldria ser


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL