body comentado
Barcelona sunset
:::6.3.04:::

He passat una nit fatal, somiant amb el Daniel i l´Igor perseguint-me. Em cridaven Ninotchka, Ninona, i jo corria i corria sense parar. Els carrers eren foscos i estrets. En els portals apareixien ombres de gent estranya que també cridava el meu nom, alertant als meus perseguidors, ningú m´ajudava. I em girava i els tornava a veure a ells dos a pocs metres. L´ Igor corria amb una ampolla de vodka a la mà, i el Daniel portava un cistell.( ara que ho penso era una imatge ben còmica, però en el somni era una imatge esfereidora )El cor em sortia per la boca de tant córrer, i no podia seguir. Arribava a un carrer sense sortida i em veia ja atrapada, quan la des d´un portal una veu de dona em cridava, era un to de veu amable, i deia que entrés, que ella em protegiria. Pujava amb ella per una escala vella amb olor a naftalina. Sentia cruixir les meves seves, i horroritzada veia que era el soroll dels escarabats que anava trepitjant, però no podia tornar enrera. La dona anava pujant ràpidament l´escala com si no hi hagués cap mena de bestiola per allà. Arribarem al pis de dalt quan es va aturar a obrir una porta. Em va fer passar a una saleta bruta i plena de pols. Les parets estaven despintades, i es veien teranyines penjant. Hi havia una tauleta amb dues cadires. La dona em va fer seure i em va servir un vodka que ràpidament em bebia. Ella em somreia i em deia que tranquila, que allà no em trobarien. Jo encara podia sentir com cridaven Ninona, Ninona, i l´altre amb el seu accent rus Ninotchka, Ninotchka. La dona seguia somrient, em va dir que es deia Marta. Em va servir un altre vodka. Mentre bebia l´observava.Tindria la meva edat. Estava grasseta i la seva cara era ben rodona. Els seus cabells desarreglats castanys tenien forces canes. Els seus ulls petits i marrons brillaven, però d´una manera inquietant. Llavors va ser quan em vaig començar a sentir fatal, quasi sense respiració, i creia que l´estòmac em sortiria per la boca. I la Marta enlloc d´ajudar.me començava a riure d´una manera terrorífica que em feia sentir encara pitjor. I llavors em deia que ella mateixa m´havia enverinat el vodka perquè jo era la culpable del seu fracàs matrimonial amb en Daniel !!!!! Llavors se m´acostava i prou malament que em trobava, ella em començava a pegar. M´estava morint!!!! Ella desapareixia, però tornava per ruixar-me amb benzina i m´encenia amb un llumí.Cridava “crema´t com la bruixa que ets. Tu no ets cap deessa. Tu no et mereixes cap home”. Era asfixiant la calor i per fi m´he despertat tota suada i tremolant. M´he tret el nòrdic de sobre d´una revolada, i han passat uns minuts en que no sabia encara que hi havia de real en aquell somni. El cap em feia un mal terrible, però tenia por a dormir.me de nou. M´he pres un parell de pastilletes pel mal de cap i m´he posat a fer neteja de la casa. Pot semblar estrany però m´ha semblat que seria el millor. Al cap de mitja hora les pastilles han fet el seu efecte, i no sé com m´he despertat al sofà però encara molt cansada


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL