body comentado
Barcelona sunset
:::27.3.04:::

Un altre cop pluja. Al migdia i especialment a la tarda. El mal temps sempre acaba deprimint-me. Em porta a pensaments foscos, tristos records. M´he tornat a posar al piano fins que aquesta pluja m´ ha fet parar. Plovia molt, i m´imaginava agafant el cotxe, els vidres entelats, molts cotxes a la carretera i quasi sense visibilitat. Anava cap a Arenys o algun poble del Maresme i em posava al mig de la riera. El meu cotxe estava ple de les flors que havia comprat. I jo m´estirava i només havia d´esperar que les aigües em portéssin cap el mar i per fi desapareixia. Em sentia com Ofèlia, que entre flors i aigua mort romànticament. Em semblava una visió dolça , però ben pensat seria massa angoixant. L´aigua anava entrant poc a poc dins el cotxe, i jo intentant xuclar l´oxígen restant per mantenir-me en vida, fins que les aigües salades i amb fang anéssin cobrint-me i entrant també per tots els orificis del meu cos, fins inflar-me com un monstre. I després... Això de somniar desperta és encara pitjor. Una miqueta de vodka per animar-me. Què faria jo visquent en un país fred i de clima plujós?No ho resistiria.
Volia trucar al Robert, però amb el dia que portava no m´he atrevit. M´he dedicat a mirar per la finestra com una voyeur. Mirant la pluja, mirant el terra mullat, la gent passar... fins que he deixat la ment com en blanc, i m´he despertat plorant al terra, tremolant de fred.
Demà haig de tornar a contactar amb la realitat. Trucaré a en Robert, o si no aniré al cinema o al teatre, o on sigui, encara que hi vagi sola. Tinc massa orgull per trucar els antics coneguts després de tant temps. I menys a la meva amiga l´optimista. Amb ella no és orgull, amb ella és perquè tinc por que llegeixi la veritat del seu matrimoni en la meva cara. Res, sortiré i em divertiré que és dissabte. Clar que per a mi tots els dies són iguals. Sóc un paràsit social que viu de la mort de la seva família. Sí, gràcies a la carretera i les assegurances de vida, així em trobo. Potser si treballés quaranta hores a la setmana o més, tindria menys temps per pensar... De fet no sempre he estat un paràsit. Va haver-hi uns anys que aquells diners em van servir per començar la meva vida artística. Però després de l´Igor m´he tornat un zero a l´esquerra. Una vergonya social. De fet a mi la societat m´és igual, o almenys això crec. Em salto bastantes normes del que es considerat correcte. Però és tan relatiu discernir entre el correcte i el no correcte. Jo, això sí, he procurat no fer mal a ningú. Clar que de vegades fereixes a la gent sense adonar- te´n, però jo pateixo. No he estat mai una insensible, oi què no? La meva vida és un desastre. Potser hauria de quedar-me aquí tancada per no fer mal a ningú més, per no arrossegar-los al meu pou fosc. No hauria de trucar a en Robert. Només em puc permetre amants d´una nit, que no tinguin temps a enamorar-se de mi, ni els pugui impregnar la meva trista amargor. O qui sap si hauria de buscar l´Igor. Es la meva única sortida? El meu crani és un volcà a punt d´esclatar. Tinc por d´anar sola al llit i passar una nit de malsons. Tinc por de sortir al carrer. Tinc por a tot. Fins i tot jo mateixa em faig por.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL