body comentado
Barcelona sunset
:::10.4.04:::

Ahir en Quim estava recuperat del tot de la seva indisposició. Els seus petonets per despertar-me em van treure la son que portava ben ràpid. El sexe ens ajuda a oblidar les nostres tristeses. Després abraçats, vaig tenir el valor per explicar-li la meva dramàtica visita al psiquiatre. En Quim flipava. Li vaig demanar que sobretot no li digués res a la seva germana, perquè era un tema molt delicat, i jo no li vull fer cap mal a en Robert. En Quim no deia res, només m´acariciava perquè em tranquilitzés mentre anava parlant.
Em va aconsellar que millor que l´oblidés, perquè estava segur que en Robert no em deixaria acostar-me més. I no va insistir en buscar-me un altre psicòleg buff. Ja li vaig dir que deixaria el vodka, i que pensava buscar algun projecte per omplir la meva vida.
En Quim també tenia coses que explicar. Em va dir que havia sortit un parell de nits a sopar amb un company de feina i que la segona nit havia acabat dormint a la casa d´ell. En Quim es sentia culpable per tot plegat, perquè deia que no feia res que havia mort en Michel, i ja estava en braços d´un altre. En Quim no sabia què sentia. Sabia que ell era una persona que necessitava tenir parella, i li feia por precipitar-se, perquè potser només buscava un substitut. I a part, li semblava que estava sent infidel amb en Michel.
Em va dir que fer l´amor en mi no li feia sentir malament, amb mi era diferent, perquè la nostra relació venia de feia anys, i era un sexe amistós, i a part jo era una dona, i segur que en Michel podria entendre-ho allà on fos, però es sentia fatal per haver-se enamorat una mica pel Jean.Tots aquells aclariments em va deixar una mica més entristida. Què volia dir amb allò de sexe amistós??
En Quim també estava ben embolicat.Plorava. Jo li vaig dir que pel temps passat no es preocupés, que per desgràcia en Michel havia mort, però ell no, així que no estava obligat a guardar-li el do. Em va costar dir aquelles paraules perquè sabia que tenia un altre competidor per dir-ho d´alguna manera. En el fons estava una mica gelosa d´aquell Jean. Em tornava a prendre la meva recent exclusivitat. Però sabia que aquest Jean podia anar-li bé a en Quim, i jo sempre el seguiria tenint.El que passa que si aquella relació prosperava, vindria menys a Barcelona, i vindria acompanyat d´en Jean, o si venia sol, no vindria a alegrar el meu llit. Però són les nostres regles, i sabia que tornaria a aparèixer algú. En Quim és massa maco…
Ahir feia un bon matí, un dia inesperat comparat amb la pluja de dijous, però no teniem ganes de fer gaire cosa. Semblava que sentíssim el futur comiat de la nostra relació sexual, i les nostres hormones demanéssin més i més. Per la nit sí que vam sortir a sopar, no havíem dinat, i teniem ganes de menjar uns bons patés i formatges, i de beure vi. Vam passejar agafadets de la mà pels carrers del barri Gòtic com dos enamorats. Quina pena que no li agradés jo. Vam passar per Santa Maria del Mar per arribar al Passeig del Born. De petita sempre havia pensat que quan fos gran em casaria a Santa Maria del Mar. Es una església tan majestuosa. Seria fantàstic que en Quim fos esperant-me a l´altar. I a mi em podria entrar el David B., a ell podriem dir-li que fos el padrí. Quines ximpleries! El vi em va fer posar romàntica. Havia de posar els peus a terra. Però ahir mentre preniem un daiquiri pel Born, agafava la mà a en Quim, estava ben carinyoseta, volia que tothom creiés que era meu. Un somni d´una nit. Jo sempre amagant-me en somnis, fantasies, irrealitats… Una altra nit de molt sexe, i ara fa poc que ens hem llevat. Ell ha anat corrents a dinar a casa sa germana, havia de veure la família. Quan torni ja veurem què fem, potser al final ens animem a marxar fora


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL