body comentado
Barcelona sunset
:::21.4.04:::

Avui m´ha trucat la Miriam. Volia que l´acompanyés a l´Ikea a la tarda. M´ha confessat que era una fanàtica de l´Ikea. De seguida li he dit que sí, agafaria idees per redecorar la casa. Després me n´he penedit una mica, no sabia si em convenia agafar més amistat amb la Miriam. De fet jo era amiga del Quim. A ella quasi no la coneixia. No era mala noia, però tenia de psiquiatre en Robert Quintanilla. Clar que ella era una maltractada per la vida. Aquell ex-marit. I a sobre els dos nens. Sort dels seus pares que li cuidaven. Ara els pares deuen estar contents si la veuen més animada a sortir, perquè crec que va estar força fotuda. I en Quim deu estar contentíssim de tenir controlades per una banda o altra a les seves dues nenes
La Miriam m´ha passat a recollir. Hem anat a l´Ikea de Badalona. Ella deia que es sentia millor en aquest, que per alguna cosa era el primer. Ella de fet no volia comprar res, només volia mirar. Jo m´ho he pres més seriosament. He agafat mides i preus de sofàs, de taules, de cadires. Estic per pintar el menjador d´un color taronja pàlid. De fet estic indecisa. Potser quedaria bé d´un color groguet. Les hores han passat volant. Hem estat de les últimes en marxar, i sense comprar res. La Miriam m´ha dit d´anar picar alguna cosa. Abans de baixar del cotxe ha obert el bolso, i amb un somriure d´orella a orella m´ha ensenyat una lampareta de l´Ikea. “T´agrada?. La propera setmana venim a per l´altra” Jo li he preguntat si l´havia robada “ .Ella m´ha dit que no era robar ben bé, que era com un joc. Així que m´ha semblat que no era la primera vegada que ho feia. Jo només de pensar que ens podien haver enganxat em moria de vergonya. Però per ella era una cosa ben natural. Seria cleptòmana? El que em faltava. Potser només era quan anava a l´Ikea. Mentre menjavem uns montaditos la Miriam xerrava animadament. Es veu que en Quim també li havia recomanat entrar al xat, i estava encantada. Ahir es veu que havia conegut a tres nois la mar de simpàtics. Estava decidida a quedar amb tots tres. A mi m´ha fet por tanta emoció. Jo també havia fet moltes bogeries, però almenys era amb gent a qui li veia la cara, podia captar la seva mirada, però allò de quedar amb desconeguts em semblava perillós, i més en algú com la Miriam. Així li vaig dir, però em va tractar de poc moderna i avorrida. Deia que ja veia que era de les que m´escandalitzava facilment. Què poc em coneix la Miriam. Em deia la Miriam que ja estava bé de ser dones tancades a casa esperant el príncep blau, que havíem de ser dones alliberades, que no pensava deixar-se enganyar per cap home més, que ella ara només els volia per passar l´estona, que ella ja tenia uns fills, i ara només volia passar-ho bé. Tot allò li diria en Robert? Semblava un discurs de psiquiatre sí, però ella se l´havia pres massa al peu de la lletra. Però jo què podia fer? Explicar-li a en Quim? De fet ella era prou grandeta, i si estava tan convençuda. Però i allò de la lampareta de l´Ikea? No sé si és millor els problemes dels altres o els meus



Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL