body comentado
Barcelona sunset
:::4.6.04:::

Avui he començat el dia amb mal peu. No sé si va ser culpa de menjar tanta xocolata o què, però el cas és que m´he despertat donant-me un cop en el braç amb la tauleta de nit, i després el meu cos ha tocat el terra fred. No sé com ha passat, ni com no m´he fet gaire mal, crec que quedarà amb uns quants blaus. Puc recordar el somni, era un conte que de petita sempre m´havia fet por. De fet era un compte d´aquells que pretén donar una lliçó als nens dolents, i a mi em tenia ben preocupada. I ara, molts anys després ha de tornar convertit en malson. El conte, si no recordo malament era d´una nena molt golafre, que no feia cas als pares. Un dia, despertava, i en anar al menjador es trobava que era tot de xocolata, els mobles, les làmpares, les estores, els quadres, però el pitjor era veure el seu gos a la catifa també de xocolata. Anava cap a la cuina, i la seva mare també era una estàtua de xocolata. Li parlava, però no li responia ni es movia. La nena s´espantava molt, i finalment crec que acabava bé, i penso que es penedia, i llavors descobria que tot havia estat un malson. Doncs jo era la nena, però convertida en una Ninotchka de 30 anys, i anava cap el menjador, i tot era de xocolata, però al sofà seien els meus pares i l´Agata, la meva germana fets de xocolata. No podia suportar tornar-los a veure i no poder parlar amb ells. Volia abraçar-los, però al tocar-los, el calor del contacte, els feia començar a fondre ràpidament. Llavors veia entrar el sol per la finestra del menjador, i la meva mare anava perdent cabell, ma germana s´aprimava, el pare es quedava sense mans. Corria a baixar la persiana, mentre al terra un toll de xocolata es feia més gran, ells anaven desfent-se, i no podia trobar el meu ventilador. Llavors recordava que era un conte, un malson, però si despertava en el meu cas ells no hi serien. Corria cap a l´habitació, i al llit tenia l´Igor de xocolata. Ell també es començava a desfer. El besava i ell s´anava desfent, volia sentir-lo ben a prop un cop més, i m´anava quedant plena de xocolata. I es desfeia, i dins l´Igor, apareixia una figura humana, volia pensar que era ell, però no, no era ell, era en Marcel el psicòpata, que encara brut de xocolata, i amb els ulls vermells com un dimoni es llençava sobre meu, i posava les seves mans marronoses al meu coll i volia estrangular-me, lluitavem , jo m´ofegava, no podia respirar, i queia, queia cap a l´infinit, i finalment, doncs això el meu braç a topat amb la tauleta de nit suposo, i jo amb el terra. No hi havia ningú, podia respirar de nou, però em notava tota adolorida, i suada, molt suada. Aquesta manera de començar el dia ja et predisposa a no fer res de bo. He trucat a en Roger, seguia encara ben refredat. No m´he atrevit a explicar-li el somni, m´hagués pres per boja. He trucat a en Quim, tenia el mòbil apagat, a la seva feina, la secretària m´ha dit que estava reunit. M´he despullat i m´he mirat al mirall. Aparentment estava bé, no creia que m´hagués trencat cap os. M´he dutxat. Pensava prendre un bany per relaxar-me, però tenia por de tot, tenia por de dormir-me i ofegar-me a la banyera. Sentia sorolls estranys. Qualsevol cosa em recordava les poques pel.lícules de por que he vist a la meva vida. He anat a casa la Filomena, però no hi era. He menjat una poma, però he hagut de beure un vodka. La casa em queia a sobre. He agafat tot el que tenia de xocolata a casa, i ho he llençat a les escombraries. He pensat en cremar la xocolata, però allò encara podia portar mals auguris. He baixat les escombraries al carrer, completament fora d´horari, i sense respectar el civisme ciutadà, però necessitava desfer-me d´ella. Necessitava tranquilitzar-me. Em feia por que m´atropellés algun cotxe, aquell somni semblava ser un mal presagi. Si m´acostava massa a les cases, sempre em podia caure un tros de façana?.
Ben pensant, aquest matí m´he portat com una paranoica. Millor no recordar-ho més, perquè ara que estic més tranquila, dono la importància real a les coses. Només era un malson per culpa de menjar massa a la nit i el calor. Avui dormiré perfectament, i demà serà un dia millor. O almenys això espero


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL