body comentado
Barcelona sunset
:::10.6.04:::

Després dels meus pensaments sobre casaments, vaig somiar amb casaments clar, però tot era ben diferent. Estava en una església lletja, de parets esquerdades i amb humitats. Anava del braç de l´Antonio, el cunyat de la Filomena, que la veritat no sé què hi pintava. Avançava per un terra brut, i jo patia pel meu vestit blanc que acabaria ben negre. De fons es sentia un so de violí desafinat, segur que era el malparit d´en Roger gelós. La gent als bancs no estava dreta, i no miraven, i si ho feien estaven ben seriosos, com si haguessin vingut obligats. Jo no podia ni somriure, però per sort un vel me tapava la cara. Feia una calor angoixant, i les flors estaven pansides . Al fons m´esperava algú que no podia reconèixer. No m´agradava gens allò, i volia donar mitja volta i fugir, però els peus em quedaven enganxats a terra, i tota l´església reia i reia, i entre aquelles rialles reconeixia les de la Marta, aquella horrible dona d´en Dani, que sembla ser que no pot deixar de ser protagonista dels meus malsons. Per sort he despertat en la barreja de rialles i el violí desafinat. Era el telèfon, i tornava a ser el marit de la meva amiga que al cel sigui (una altra manera d´anomenar-la). M´ha dit que ja tenia les cendres amb ell, què si les volia veure ? Li he dit que no, que ja les veuria dissabte quan anéssim els més íntims a llençar-les. Ha dit que em volia veure, i li he dit que no, que no estava per veure a ningú. Potser l´hauria d´haver ajudat, i quedar amb ell a algun lloc neutral, però no em fio d´ell, ni de mi.
Feia sol, he pensat en anar a la platja, però la idea del sol torrant-me no m´ha acabat temptant, i part l´aigua deu ser encara freda, tot i que la gent es banyi, però a mi m´impressiona molt. La que va cada matí amb tota una colleta de dones és la Filomena, ella a l´hivern piscina, i a l´estiu platja, ben d´horeta.
Em sento estranya, suposo que és per tot el que ha passat recentment. Estic trista, abatuda, sense ganes de fer res, més apàtica que mai. Haig de pensar com animar-me. Potser hauria de seguir amb la idea de redecorar el meu pis, ja que és difícil redecorar la pròpia vida. Jo ara he sortit del pas redecorant-la temporalment amb en Roger. Però és injust, no l´estimo com ell. En el fons em sento com utilitzant-lo. M´està bé que em mimi de tant en quant, però no sento aquella passió, ni el tinc al cap a totes hores, em falta alguna cosa amb ell, no sé el què, potser sóc jo que no estic bé, però si tornés l´Igor no dubtaria en deixar-lo. Clar que on deu ser l´Igor, si hagués entrat al caixer aquell dia, potser ara ho sabria, però no sabré mai si era ell. Potser podria contractar algun detectiu privat. Sona molt a película, però potser no seria mala idea. Potser el detectiu és guapo i tot. Sóc incorregible, i tindria tan mala sort que em trobaria algun Torrente, no em trobaria en Magnum no? Sempre haig de buscar noves emocions a la vida, o no sóc capaç de tirar endavant, em vaig enfonsant. No vull que em passi, haig de seguir buscant emocions, i en Roger segons com és un impediment, pobret, i a sobre ronca


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL