body comentado
Barcelona sunset
:::17.6.04:::

La Filomena m´ha esgotat recorrent parades del mercat de Sant Antoni, s´ha provat de tot en els provadors aquells petits. Jo no hi havia anat mai a comprar allà, però he acabat comprant-me dues samerretes de tirants de coloraines per alegrar-me. La Filomena no es volia comprar res de tirants, perquè deia que ensenyava massa carn. S´ha comprat dues bruses, un vestidet i una faldilla al final Li ha costat decidir-se, però ha escollit amb bon gust i modernet. Jo li he dit que havia de comprar-se també algun conjuntet de roba interior provocatiu, però no hi ha hagut manera. Sóc capaç d´anar demà a comprar-li un. Hem anat a dinar juntes. Almenys m´he distret. Per la tarda he trucat al Carles, tenia ganes de veure´l. M´ha dit que ja em trucaria, que estava liat a la feina. I han anat passant les hores. A les nou de la nit l´he tornat a trucar, i m´ha penjat el mòbil. Aquest ja deu tenir suplenta. Sóc una imbècil, però això m´ha fet posar trista. Tenia ganes de trucar-lo de nou, però l´orgull ha guanyat, i ho he deixat estar. A les onze han trucat a la porta. Per un moment he pensat que era en Carles, potser se li havia acabat la bateria del mòbil, però era en Roger. No havíem parlat des de que va marxar tirant-me els vint euros i em va deixar amb la paraula a la boca. No sabia amb quin plan venia. Ho he vist ràpid, venia en plan carinyós, però jo no estava receptiva. I a sobre ara no podia tornar-li el planton i marxar, perque estàvem a casa meva. Ha començat demanant-me disculpes, i dient que ho havia passat tan malament, i que ho sentia molt, però que no podia suportar perdre´m. Jo li he dit que no podíem continuar com abans, i ha començat a plorar, jo també estava tonta, i a plorar també. A ell això ha semblat donar-li esperances, i m´ha abraçat per consolar-me, però de ser una abraçada amistosa i tendre, ha començat a fer-me petonets, i s´ha parat al coll, que sap que és un dels meus punts dèbils. Jo amb la cara encara mullada no sabia què fer, però he estat forta i m´he apartat d´ell. Li he dit que no podia ser, perquè ens trobaríem en uns dies o setmanes igual, perquè jo no estava segura de res. Ell ha aprofitat per tornar-me a acariciar, i llavors he estat més dura, li he dit que no podíem seguir més, i que havia de marxar perquè havia quedat. Allò l´ha posat gelós. Ha començat a preguntar-me que amb qui havia quedat. Li he dit que no li importava, i que em faria fer tard. La pinta que feia jo amb la samarreta llarga d´anar per casa no era d´anar a cap banda. M´he posat la samarreta nova corrents i uns texans, i he obert la porta. Ell estava plorant immòbil al sofà. Li he dit que ho sentia molt, però que quan més insistís pitjor era pels dos, que ell no tenia la culpa, que jo no me´l mereixia, pensava que així l´animiria, però res, no es movia. Ha dit que m´esperaria allà. Li he dit que si volia esperar que esperés al carrer, però que millor no esperés perquè pensava passar la nit fora. Això l´ha fet reaccionar. Ha dit que ja s´imaginava que portava banyes, i que ho suportava, però que volia saber amb qui. Li he dit que ja havíem tallat, i que ara era lliure. Se m´ha acostat com si vulgués pegar-me, però no ho ha fet. He aprofitat per obrir la porta del carrer i sortir. Ell ha sortit i corrents he tancat. Ell ha segut al portal. Jo sense dir res he apretat a correr cap el parking, he pujat al cotxe, i m´he dedicat a conduir per la ciutat, he anat cap al centre, cap a plaça Urquinaona, Catalunya, Universitat, les Rambles, sempre hi ha algú per allà, el port, he pujat per Via Laietana, Aragó,plaça Espanya. M´he posat la ràdio, posaven cançons de quan era més jove, em produien nostalgia mentre cantava i conduia. He agafat la Gran Via. M´agrada conduir per la Gran Via de nit, quasi no es para a cap semàfor. M´agrada perquè és un carrer amb aire senyorial, m´agrada veure els edificis il.luminats. I ha sonat Boig per tu, i llavors si que m´he posat ben trista. A la meva amiga l´optimista li encantava aquesta cançó i era una fan d´en Carles Sabaté. Qui sap, potser ara s´han conegut en persona. Volia canviar de ràdio, però per una altra banda no volia. He anat cap a casa, no hi havia ningú a la porteria, he aparcat i he pujat cap a dalt. He obert la porta, al terra es veia una targeta , hi havia dibuixat un cor i a dins en majúscules T´ESTIMO. L´ he girada, era d´en Roger. Potser hauria de marxar uns dies fora. Trucaré a en Quim


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL