body comentado
Barcelona sunset
:::1.7.04:::

M´he llevat amb calor una altra vegada, potser hauré de comprar un aire acondicionat. Malament estar ja així quan encara no ha arribat el juliol. M´he aixecat del llit i de nou una terrible sensació de mareig. He pensat en anar a prendre´m la pressió a la farmàcia, i de passada comprar el Predictor. Clar que diuen que no és del cent per cent fiable. El millor és fer-se anàlisis de sang. Podia anar també al ginecòleg, però he recordat l´últim cop que vaig anar, i la trobada del Dani i la seva dona. He menjat una poma i m´he fet un tallat. No tenia gaires ganes de fer res. I ha hagut de venir ell, en Roger. Li he obert la porta, però li hagués tancat als morros. Però m´he controlat, ell no tenia la culpa del meu mal humor. Venia amb una capseta de bombons per fer les paus m´ha dit. Estaven quasi desfets per el calor, però li he agraït el detallet i els he posat a la nevera. M´ha demanat una cervesa, estava deshidratat i ben suat pobret. I jo que estic ben pàmfila, he pensat que no sé per què el tracto tan malament de vegades i he començat a plorar. Potser inconscientment, per un dia, he volgut avançar-me als seus plors. En Roger ha volgut abraçar-me, però quan s´acostava per evitar nous problemes l´he cridat amb una veu autoritaria com ell mai m´havia sentit que s´apartés de mi. D´alguna cosa havien de servir-me els estudis de teatre, i ja que no pujo als escenaris, de tant en quant faig bones projeccions de veu, malgrat tenir el cos tancat pel plor, però he fet una veu que l´ha fet marxar enrera. I llavors en veure la seva reacció m´ha donat per riure, no parava de riure, com si anés borratxa amb el punt, però juro que no ho anava. En Roger em mirava amb cara estranya. No podia dir-li que em reia de la seva reacció, hagués pensat que em burlava d´ell, i només se m´ha acudit dir-li que potser estava prenyada. I a ell li ha canviat la cara. ?Pare de nou, quina ilusió!? I a abraçar-me de nou, i jo he cridat una altra vegada, però aquest cop no s´ha espantat ni s´ha apartat, i jo no he rigut perquè sabia que d´ell no podia ser el nen si es que havia nen. I li he dit que no era seu. I ha començat a plorar. Realment ni un serial sudamericà ens superava avui. Jo no sabia què fer, i m´he posat un vodka. Ell corrents s´ha aixecat per treure´m el got, I m´ho ha prohibit. Ha dit que ell cuidaria de mi si el pare no es feia càrrec, i que si volia estar amb ell, a la criatura no li faltaria pare. Jo l´he dit que si tenia un pare, clar que no era gaire de fiar, tot i que no sabia res. M´ha agafat la mà i dramàticament m´ha dit ?No ploris Ninotchka, jo sempre seré al teu costat? Que sigui tan bo i tan comprensiu amb mi em desarma la veritat. Per sort ha picat al timbre la Filomena. M´ha anat molt bé per dir-li a en Roger que havíem quedat per dinar. Ell ha dit que em trucaria per la nit. La Filomena estava trista per la marxa del sevillano. Això se li notava perquè no m´ha preguntat res sobre en Roger ni sobre res. Només parlava ella. Jo no m´he atrevit a explicar-li res del meu possible embaràs. Ella ha allargat la seva verdura, i hem dinat a casa seva, i després ha tret aquell moscatell, i a les penes punyalades. Hem anat a la platja. Hem anat en taxi. Primer dia de platja meu per fi, tot i que ja eren les sis de la tarda. M´he posat el bikini, i per sort no es notava res a la meva panxa. El bany ens ha sentat molt bé. Després de dutxar-me, a casa, tornava a estar sola i he tornat a pensar en tot. No sé per què no he comprat el Predictor, sigui quin sigui el resultat no m´ agradarà perquè tinc moments de tot. He pensat en trucar al Carles, però que truqui ell si vol. En Roger ha trucat per anar a sopar o venir ell, però li he dit que estava cansada i que em pensava posar inmediatament al llit, però no ho he fet clar. Ara potser que ho faci. Hauria de cuidar-me si penso tenir el nen. En tot cas demà vaig a la farmàcia. Això no es pot allargar.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL