body comentado
Barcelona sunset
:::16.8.04:::

Avui he decidit que havia d´anar a la platja. Estic una mica morena de braços després de passejar aquests dies per Castella amb en Quim. Ai en Quim! L´he trucat, volia saber com li anava amb en Jean. M´ha respost que tot bé. No és una resposta gaire àmplia, oi? Suposo que no tenia ganes de parlar del tema. M´ ha dit que em trobava a faltar, i és normal, després de tants dies junts com abans? M´agradaria que tornés a viure a Barcelona, tot i que sé que sempre puc comptar amb ell, però està tan lluny. I tampoc podem focalitzar la vida un en l´altre, perquè no pot ser. Ara em poso tendre, i això que tinc un dia força animat. Ah, el Quim m´ha dit que la camisa que li vaig regalar li encanta a en Jean. Espero que no li deixi. Ara li estic agafant mania a en Jean. No vull que faci patir a en Quim amb més dubtes. Però deixaré de pensar en ells. Avui el dia ha estat animat perquè havia a la platja gent més blanca que jo. A part ha trucat en Roger, i hem quedat, i s´ha comportat força. M´ha dit que presentia que havia tornat a Barcelona, m´ha fet força gràcia. M´ha dit si em venia de gust anar al teatre. Es veu que amb la Mònica no li va gens bé, vaja que els va fatal, i que havia comprat unes entrades pel Grec, per La Orestiada, però com havien discutit? Així que he sortit guanyant jo, perquè no m´ha deixat pagar-li l´entrada. Després hem anat a sopar, i he pagat jo. Com era tard, hem acabat a un estrany xinès per Entença/Paral.lel. Totes les taules eren plenes de xinesos. Nosaltres erem els únics catalans. Tot i que m´h a sobtat que havia un nen xinet que m´ ha dit que es deia Lluís. Curiós, oi? Doncs jo volia xerrar amb en Roger, i explicar-li una mica tot el del viatge, però em feia por portar-lo a casa. El restaurant ha estat un lloc neutral, tot i que ell no ha tingut gaire sort amb els plats que ha demanat, perquè no era el típic restaurant xinès que estem acostumats. Ha demanat de primer una amanida d´algues que picava. De segon unes empanadilles xineses que encara, però de tercer, les verduretes a la planxa feien plorar, perquè era com enciam bullit. I no havien diferents varietats de verdures. No era agradable ni a la vista ni al gust. Pobret. Sort que li feia anar menjant del que em portaven a mí. Jo de primer he demanat una sopa de tallarines, que estava prou bona, a part de ser enorme. Tenia el caldet com gust a bledes. De segon arròs estil no sé com, yanzoo, o alguna cosa així. Em quedo amb el típic arròs tres delícies. I de tercer les costelles agridolces que estaven boníssimes, amb gust com a caramel.En Roger ha tingut sort de la meva elecció.Per postres, sense preguntar ens han aparegut amb un plat de síndria. Cap a les tres hem marxat, i el lloc seguia ple de xinesos, perquè han anat entrant més i més. En Roger m´ha portat a casa, i no ha intentat res, tot i que ja volia quedar demà,però li he dit que no sabia què faria. Igualment demà tornen els Davids, o sigui que segur que faran alguna trobada aviat. I d´en Carles segueixo sense saber-ne res, i millor, només em donava disgustos.Aquesta frase m´ha quedat molt de vella, em faig gran. Però bé, fins febrer no és el meu aniversari.Espero que en el 2005 sigui millor que aquest any


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL