body comentado
Barcelona sunset
:::2.9.04:::

Ahir em va trucar el Carles i va aconseguir posar-me a mil. Em va trucar com si no hagués passat res. Jo no tenia ganes d´enfadar-me, però ho va aconseguir. Va dir que com estava, què tal l´estiu, i jo li contestava amb frases curtes. Però ell com si res, i em va proposar de quedar per la nit, i jo li vaig dir que no m´anava bé. Llavors va dir-me, doncs dimecres o dijous o qualsevol dia, que es moria per veure´m. I jo vaig haver de dir-li que no el volia veure mai més. Va començar a insultar-me dient-me que era una puta boja, i jo que sé més, però el vaig penjar. I va tornar a trucar, i no vaig agafar el telèfon, però em va deixar una colla d´insults que no he tingut valor d´acabar d´escoltar ni d´esborrar. Em va enfonsar. Sóc una bleda per importar-me l´opinió d´un tio com el Carles, i si hi penso ara estic més convençuda que no val la pena escoltar-lo més, però el missatge començava dient que era una patètica, i que la seva dona em tenia amistat per pena, i jo li havia fallat, i que era una egoista escalfabraguetes, i que era normal que els tios em consideressin un objecte. I no vaig poder seguir escoltant. Em venia al pensament la fugida de l´Igor, i després no haver tingut cap relació una mica estable, i vaig pensar en trucar al Quim, però potser era amic meu per llàstima també, i prefereixo no donar-li més voltes a tot, perquè he passat una nit terrible donant-li voltes al cap, bevent i enfonsant-me en les meves misèries. A l´hora de dinar m´ha despertat la Filomena picant a la porta. Havia tornat d´Andalusia. Suposo que feia una cara terrible, ullerosa, blanca, i ha insistit en que anés a dinar a casa seva per explicar-me tot. Havia fet els seus deliciosos macarrons, però en veure´ls se m´ha regirat l´estòmac, he intentat provar-los però unes basques terribles m´assetjaven. Suposo que realment estava patètica com en Carles volia. La Filomena volia avisar al metge, però li he confessat que era culpa meva, que realment havia begut massa, més que mai. M´ha fet vergonya que en veiés en aquest estat tan lamentable. Però ella ha respectat el meu silenci, sense esperar més explicacions, i m´ha cuidat com la mare que vaig perdre.M´he passat la tarda dormint, tot i que m´ha obligat a veure força aigua, i fa poc a menjar un arròs bullidet que sembla que m´ha sentat bé. Ara estic millor. A part he trucat al Quim, i m´ha fet veure les coses d´una altra manera, des del prisma bo, i realment em sento millor, clar que aniré a dormir de nou d´hora, m´està agafant una mica de mal de cap escrivint. Demà convidaré a dinar a la Filomena, i que m´expliqui com li ha anat per Sevilla, i com evoluciona la seva relació amorosa. Potser ella també estava trista d´allunyar-se d´ell, i jo enlloc d´escoltar-la em poso vomitona. També he quedat al vespre amb la Júlia per veure les fotos del viatge. Espero que les meves estiguin revelades. Ella com té càmara digital, me les ensenyarà al seu ordinador. Espero demà estar ja recuperada. He decidit allunyar el vodka de la meva vida. I també segons quin tipus d´homes. I en això s´ha d´incloure al Martí. La seva germana, la Júlia és bona noia, però em temo que ell és un altre cràpula. Em fa mal el cap


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL