body comentado
Barcelona sunset
:::13.9.04:::

Ahir va tornar a fer una bona tempesta, però almenys va parar un cop vam haver sopat, i així vam poder anar de Festa Major. L´Esther em va dir d´anar a Poblenou, que l´havia trucat un amic, i que m´animés. La pluja semblava que duraria tota la nit, però per sort va parar. A mi em feia gràcia anar al barri de la meva mare de Festa Major. I va estar molt divertit. L´amic de l´Esther no estava sol, venia amb uns quants amics, i a part com era d´allà, coneixia un munt de gent. Em va agradar perquè el ball on ens vam quedar no era a cap carrer estret, era a una cruïlla, i llavors l´espai era ampli, la gent no molestava, no feia calor, tothom era simpàtic, la musica animada, ara jo, haig de reconèixer que a partir d´un moment tinc certes llacunes sobre la nit. El vi del sopar, i alguns cubates de vodka a la festa em van afectar. Crec que eren les quatre quan va acabar l´orquestra, i em van portar cap a la festa alternativa, que la fan just davant d´on havia estat la sala Garatge, em va fer gràcia. Havien fet concerts, però llavors punxaven música, i crec que en general la gent anava passadeta, almenys jo sí ho anava, i l´Esther també. Ella em va dir que marxava, que el novio l´estaria esperant ja. Jo temia pujar a un taxi i sentir.me marejada. Un dels amics va dir que em quedés, i que ell em portava a casa. Suposo que ell també aniria malament, perquè he despertat a casa d´aquest noi, del Bernat. Crec que realment no ha passat res. M´he llevat que eren les quatre i pico de la tarda. Ell era al sofà pobret. M´ha dit que preparava una mica de pasta en un no res, que el seu company de pis encara dormia. Jo volia marxar cap a casa, però ha insistit que em quedés, dinés, em dutxés i aniriem a fer un vol més tard. He estat parlant bastant amb el Bernat. Es un noi simpàtic, enamorat del seu barri, viu les festes amb emoció, perquè diu que sempre retrobes a la gent. Ell és del barri de sempre, i diu que és una vergonya com estan els preus dels pisos. Ell està ficat en un grup que ha aconseguit que es construeixen bastants pisos en el barri de protecció oficial. També van aconseguir que treiéssin les zones blaves del Poblenou. Un noi reivindicatiu vaja i compromès amb el barri. Jo no he parlat gaire de mi. Què li havia d´explicar? Que últimament no lluito per res. Que ni treballo, ni faig cap activitat interessant. Així que quan representava que em tocava parlar a mi, he fet que m´adormia al sofà, i bé, el cert és que ens hem adormit tots dos. Després hem anat per la fira, i hem disparat, feia temps que no ho feia, i he encertat bastant trobo. He aconseguit un clauer. A les atraccions, tal com estàvem hem pensat que millor no pujar. La Fira la posen a prop del mar, es veu que abans estava en els carrers, però molestava als veïns. Més tard hem anat a prendre un gelat a la geladeria més famosa del barri, el Tio Che. M´he pres un gelat de nata trufada deliciós. Han arribat uns dels amics d´ahir, i feien tots unes cares de clapats. M´han fet prometre que tornaré el proper cap de setmana, i crec que ho faré. Aquest noi sembla diferent, no és com tots, o almenys ho sap dissimular millor. Ara vaig a dormir. Hauria d´haver trucat en Roger, perquè m´ha trucat i li he dit que estava ocupada, però vull distanciar-me una mica d´ell.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL