body comentado
Barcelona sunset
:::3.9.04:::

Tot i els meus ànims nocturns, la tempesta em va fer passar mala nit de nou. Em va envair una por irracional i estranya. Aquell espetegar de la pluja contra els vidres, aquells trons eixordants, però el pitjor eren els llamps. M´agrada dormir amb una mica de persiana pujada, i que per les escletxes entri la llum del carrer, potser algun trauma infantil, o un costum com un altre, el cas és que els llamps d´ahir nit entraven dins la meva habitació, il·luminant-la instants, reflectint-se en el mirall, i semblava que alguna figura fantasmagòrica anés a sorgir d´ell. I jo com una nena petita em tapava em els llençols, i sentia el batec del meu cor junt amb el soroll dels trons. Tenia ganes de cridar socors, de trucar a algú, però potser les tres de la matinada no era l´hora més adequada, em sentia sola en aquell per on han passat tants homes, en aquella habitació on s´havien escoltat gemecs i rialles. Qui sap si sortirien del mirall les imatges copsades dels meus amants... Per un moment vaig desitjar que aparegués l´Igor. Qui sap on pararà. Potser està mort. Si no per què no va tornar ni per dir-me Adéu. Vaig obrir els llums i vaig despenjar el mirall amb compte de no trencar-lo i vaig posar-lo sobre el sofà. I vaig tornar al llit. La tempesta va parar. Donava voltes i voltes, i no aconseguia trobar la posició. Em vaig aixecar, i em vaig escalfar una mica de llet. La meva mare m´ho feia. Però no em va sentar gaire bé. Es va aclarir el dia, i seguia regirant-me dins del llit. Cap a les vuit i pico un nou aiguat. Finalment m´he adormit, i m´he llevat massa tard per convidar a dinar a la Filomena. De fet m´ha despertat ella portant-me més arròs. Sóc un desastre total. He trucat a la Júlia i he anul·lat la nostra trobada, les fotos poden esperar. Ella demà no li va gaire bé. I cap a les sis de la tarda he sortit al carrer. Volia estar sola. No plovia. Sense adonar-me m´he vist dins una perruqueria. Per un moment he desitjat fer-me un tall trencador, o fer-me alguna cosa perquè ningú em reconegués. I si em tenyia els cabells de blau com la Lucia Bosé? O millor un color fúcsia. Però he estat covard, i només he retocat el meu pentinat, res innovador, un avorriment. Ha estat agradable el massatge de la noia que em rentava el cap, i fins i tot he entrat en conversa amb la perruquera, explicant-li joiosa les meves vacances. Reconec que li he posat una mica d´inventiva, però tampoc he fet cap mal a ningú. Tampoc la coneixia. I tota ben pentinada, he anat a buscar la Filomena, l´he feta arreglar i hem anat a sopar. Jo no he menjat gaire, però l´he deixada xerrar i xerrar. A l´octubre torna a Andalusia. La perdré del meu costat, però li he aconsellat que aprofiti la vida, deixi de pensar en els demés i sigui feliç amb aquest home. Algú té dret a ser feliç, no? I ara he tornat a penjar el mirall. Prou tonteries. Potser per això el tapo de nit. Ja ho havia fet una temporada, perquè despertava, i tenia la impressió que era dins el mirall, i en despertar tornava a entrar al meu cos que era plàcidament al llit. Em va passar unes quantes vegades, i realment em preocupava aquell despertar. Em passava només si estava sola, i com no podia resistir aquella paranoia, cobria el mirall en posar-me al llit. Després vaig deixar de fer-ho, tot i que dormia mirant cap a l´altra banda. I bé, avui no plou, ni llampega, però em fa una certa por el mirall de l´habitació


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL