body comentado
Barcelona sunset
:::8.10.04:::

Segueixo hipnotitzada amb en Bernat. Em sento tan feliç al seu costat. El món sembla diferent quan ell està amb mi, i no fa falta res especial, la seva presència em dóna felicitat. Sembla un raonament ben simple, però és cert. No em fa falta res més. Clar que la nostra relació potser l´estem basant massa en sexe. Haurem d´anar a una clínica de desintoxicació com el Michael Douglas? Ahir quan va plegar va venir a casa. Vam sopar i xerrar una miqueta, però de fet el que teníem ganes de fer era correr cap el llit. Es notava en les nostres mirades, en el calor de la nostra pell, el desig ens cremava i amb força volia fondre els nostres cossos. Així que ben d´hora érem al llit, els plats es van quedar a la taula, i els meus gemecs van omplir l´habitació bona estona, fins que extenuats vam dormir-nos abraçadets, fins que aquest matí l´alarma del seu mòbil ens ha despertat. La cruda realitat, el moment de separar-nos, ell havia d´anar a treballar.
Avui no ens hem vist. Es veu que juguen a futbol sala uns quants amics tots els dijous. Ja fa un parell d´anys que ho fan, i ara a l´octubre hi tornen. Diu en Bernat que li va molt bé, i que passen una bona estona.
Demà hem tornat a quedar. Suposo que ens passarem el cap de setmana junts. Serà el moment de buscar altres activitats, perquè jo tinc molts altres encants, i no vull que acabem creant una monotonia de la nostra relació. Ja sé que tot just comença, però m´agrada tant aquest noi que en el fons em fa por. Em faig por jo mateixa. I em fa por que ell es cansi de mi, que pensi que sóc inactiva i ensopida. Sóc tonta, haig de valorar-me més. En Quim diu que no em preocupi, però que estigui alerta. Es que estic tan bleda. Em miro al mirall i faig cara de bleda.
A qui he hagut de tallar una mica és a en Martí. Volia quedar amb mi desesperadament, o dit d´una altra manera. Va calent. Ha estat uns dies sense donar senyals, i ara que la gana l´apreta, truca. Em sembla bé, però si li he dit que estic amb un noi, no sé per què insisteix en el tema. Jo li he dit que podíem quedar a fer una volta o sopar, però que res de sexe. Així que hem anat a sopar. Semblava que ho havia entés, i durant el sopar tot bé, clar que ben mirat, potser ja tenia males intencions perquè no parava de servir-me vi. Després ha insistit en prendre un xupito. Jo no li he donat importància a aquests detalls, però ara veig clar que el que volia era emborratxar-me. Després hem anat a prendre la copeta, i la seva cama ha acabat enganxada a la meva, i de cop i volta he notat una mà a la cuixa, i he hagut d´apartar-la. Ell amb tota la barra ha somrigut dient que no pensava fer-me res, que semblava mentida que li tingués por. No he tardat gaire en dir que tenia son. Ell m´ha portat en cotxe a casa. I ho ha tornat a provar 'puc pujar?'. Li he dit que no, que ja li havia dit que s´havia acabat, que estava amb en Bernat. Ell ha dit que no era gelós. I jo li he contestat que això poc importava, perquè jo era una noia fidel. Ha somrigut i ha dit 'ja cauràs. Al principi tot és felicitat, però?' He tingut ganes de trencar-li la cara, però sóc bona persona. Li he dit que si seguia així no quedaria més amb ell. I ha contestat ´d´acord, no ens enfadarem per això ´ I m´ha picat l´ullet. M´ha remenat els cabells i ha dit 'despentinada guanyes més. Ho sabies? ' I llavors he baixat del cotxe. Tampoc volia enfadar-me perquè sóc una noia enamorada i feliç. Ja li passarà, segur que troba alguna altra que el consoli. No és el meu problema.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL