body comentado
Barcelona sunset
:::2.11.04:::

Ahir vaig anar a veure Melisa Melisa. Feia temps que no anava al cinema, i vaig trobar-la prou distreta. Vaig sortir del cinema amb més ànims de viure la vida, aprofitar els moments, i intentar prendre-m´ho tot per la banda optimista, o almenys còmica, i riure´m de la mala sort i de tot.
Al sortir del cinema vaig veure una trucada perduda del Roger, i vaig decidir trucar-lo. Total, a la castanyada vam estar bastant civilitzats, i necessitava companyia per animar-me, perquè el meu altre plan, era anar a peu dels Icària a la Rambla de Poblenou i passejar-me per allà, dient que em venia de pas si em trobava en Bernat (avui ho dic bé. Com vaig poder ahir dir-li Roger. Potser en el fons, sense saber-ho m´agrada una mica en Roger. però està clar que per molt que ell m´estimi seria un fracàs la nostra relació. Clar que amb en Bernat és un fracàs d´una altra mena). Doncs amb el fred que feia, era més sensat quedar amb en Roger, que passejar per la Rambla Poblenou, perquè no crec que en Bernat estés per allà amb aquell fred, ni cap terrassa estaria oberta, i que l´excusa que passejava per allà perquè em venia de pas no colava de cap de les maneres.
En Roger em volia fer anar a una pizzeria, però jo vaig preferir anar a un xinès. Em vaig divertir obligant-lo a menjar amb palillos. Va dir que era molt cruel per fer-li allò amb la gana que tenia. Per una vegada ell anava més lent que jo.
Amb el licor de flors al davant jo, i ell el del llangardaix, que a mi em fa un fàstic terrible, em va preguntar per en Bernat. Jo vaig dissimular el màxim possible dient-li que era la relació perfecte, sense lligams, una mica de sexe de tant en quant, i que de moment ja ens anava bé, que potser amb el temps ens uníem més, que no teníem pressa. I vaig canviar de tema, i vaig seguir dient tonteries, es veu que la pel.lícula m´havia animat, i amb el vi del xinès, em sentia feliç com feia temps, sense pensar més en aquell imbècil de Bernat.
El que passa és que per la nit he somiat amb ell. A sobre un mosquit volava prop la meva orella, i m´ha despertat tres vegades, però obria la llum, i el tio es quedava immòbil. A la tercera però l´ha cagat, perquè s´ha quedat paradet sobre el meu llençol groc. I jo sense pensar-m´ho li he deixat caure amb força la meva ma. M´ha fet molt fàstic veure el llençol groc amb una bona taca de sang de vermell intens, sang fresca que potser era meva, i el llençol ha quedat decorat estil senyera, i amb la bestiola aquella ben aixafada. He agafat un mocador de paper per treure´l, i he corregut cap el mirall del bany per mirar bé si m´havia picat a la cara, però cap rastre. No sentia cap mena de picor a la resta del cos, així que he agafat un drap mullat i m´he disposat a netejar aquella sang tan fresca que el mosquit havia expulsat. Com li cabia tanta? El cas és que porto unes nits ben distretes amb tanta fauna. Espero que aquesta no em sortin escarabats, ara que diuen que hi ha plaga per Barcelona. Si trobés un escarabat sí que em moria, i feia venir a qualsevol a matar-lo. M´impressiona sentir aquell crec crec quan se´ls trepitja. M´estic posant nerviosa de pensar-hi. Toco fusta perquè no em passi.
Uis, acabo de rebre un sms d´en Bernat. Em diu d´anar avui al cinema. No m´ho puc creure!! I tant que hi vull anar. Potser la meva sort ha canviat


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL