body comentado
Barcelona sunset
:::4.11.04:::

Ahir vaig sortir a passejar sense cap disfressa. No era seriós anar passejant sola com la dona gelosa i abandonada pels carrers de Poblenou, esperant veure en Bernat. De fet, no erem més que amics, clar que tampoc es menteix als amics. Jo anava tota l´estona mirant el mòbil per si em deia que anés a casa seva o deia alguna cosa, però res de res. I per fi va sonar el mòbil,però era en Martí. Deia que marxava un parell de setmanes a Suïssa i que volia veure´m. Vam anar a sopar al Centre de la Vila, com ell viu per allà. I el que vaig veure em va deixar gelada. Dirigint-me cap el Centre de la Vila vaig veure el cotxe d´en Bernat aparcat per allà. O sigui que no estava a casa.Tot era bastant sospitós. M´havia mentit. Vaig estar temptada de deixar-li una noteta al cotxe perquè sabés que l´havia pescat, però no ho vaig fer. Vaig trucar-lo i el mòbil seguia apagat. Vaig anar cap al Centre de la Vila molt dolguda perquè enfadada tampoc era la paraula. Em sentia enganyada, però vaig intentar dissimular davant d´en Martí, tot i que vaig beure sense parar. No vaig tenir millor idea que intentar superar-ho fent-me la coqueta amb en Martí, que em va seguir el joc, i va estar la mar de satisfet en veure que no oposava cap resistència en anar a fer una copeta al seu pis, i vaig deixar-lo gaudir del meu cos a la seva habitació, de nou aquell Van Gogh, de nou sexe sense l´amor que jo pretenia, sexe per recuperar energies, sexe per oblidar, perquè amb en Martí hi ha un apreci, però mai arribarem a res més. Jo intentava deixar-me endur pel plaer físic, però el dolor dels meus sentiments i la cara d´en Bernat dins del meu cap,no em deixaven passar-ho bé del tot. En Martí s´esforçava, però jo tenia tot un seguit d´imatges poc eròtiques, el cotxe aparcat, en Bernat al costat de qualsevol noia al cinema o potser al llit. Em vaig intentar animar pensant que era capaç d´estar amb un altre home que no fos en Bernat, i que començava una nova etapa, l´etapa de no deixar-me enganyar més, de tornar a ser la Ninotchka alegre, la Ninotchka desitjada i no la Ninotchka rebutjada; i en Martí seguia muntant-me i jo volia sentir-me una altra, i vaig treure´m en Bernat del cap, i finalment vaig aconseguir implicar-me en el joc del sexe. Tot i això m´he llevat de nou preocupada. En Martí m´ha despertat d´hora, havia de marxar cap Suïssa. Jo he pujat a un autobús. Veia el cel blau del nou dia que començava, el nou dia d´una nova etapa, el dia de tornar a començar sense en Bernat. La gent anava a treballar. Jo tornava a casa per descansar després d´una nit de sexe com a medecina a un amor ple de mentides, a un amor frustrat. Potser no havia escollit el millor bàlsam però vaig fer el que em va venir més a mà. I mentre era a l´autobús un sms del meu estimat ´ Carinyet, ahir tenia el mòbil apagat, ja saps que estava d´infermer. Avui també em quedaré amb ell, però tinc ganes de veure´t divendres´ He esperat a la tarda per contestar. L´he trucat quan calculava que ja hauria plegat. He parlat seria, i li he comentat que havia vist ahir el seu cotxe. I llavors clar, la resposta que esperava, que l´havia deixat a un amic. I a part m´ha dit si no hauria desconfiat d´ell, que ja sabia jo que es moria de ganes de veure´m. Li he dit si volia que l´anés a veure a casa seva avui , i ha dit que no, que encara estava fluix el company de pis. I el cas que no me l´acabo de creure, però l´he dit que d´acord, que divendres quedem. Ja sé que és de tonta això, però necessito veure´l ni que sigui una última vegada, necessito abraçar-lo per darrer cop, notar els seus llavis recorrent el meu cos, estremir-me de plaer sentint-me unida a ell. Hauria d´haver-lo engegat, o dir-li que no estava interessada en seguir la nostra relació d´ aquella manera, però he estat incapaç. Fa aquella veu que tan m´agrada, i sóc incapaç d´acabar amb ell


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL