body comentado
Barcelona sunset
:::16.11.04:::

He tornat avui de la muntanya. Per què tornar diumenge com tothom? Quina tonteria! El que passa, que ahir em va trucar en Bernat. Va dir que havia tornat d´hora per veure´m. Jo li vaig dir que tornava avui, i va insistir molt que tenia ganes de veure´m. Jo li vaig dir que en tot cas avui, perquè la Rosa i el John ja comptaven que em quedaria amb ells fins dilluns. No sé si es va molestar, perquè va dir-me que avui em trucaria, i l´únic que ha fet és enviar-me un sms dient que estava cansat de la feina, que el dia havia estat complicat, i que millor dimarts. No sé si és per castigar-me o què. Jo he estat per dir-li que dimarts no podia, però tinc tantes ganes de veure´l que li he dit que molt bé, que l´esperava a casa. Sóc una tonta! Però no puc evitar-ho. Totes els meus propòsits de fer.me la dura a la merda. He trucat a la Rosa dient-li que no havia pogut resistir-me ni un dia. Ella ha dit que malament, però que ja sabia que no era fàcil. Ara no hi vull pensar més. Demà a veure amb quina cara em rep. Però ja ho sé. En Bernat quan està amb mi és un sol, un encant, el príncep blau, i em diu coses boniques, i em fa carinyets, i em fa sentir la seva princesa, i jo m´ho crec. Però després em fa aquests lletjos, que no entenc res. Té por al compromís? Jo tampoc li demano matrimoni. Vull estar més amb ell, per poder-nos conèixer millor. I ell, amb això de l´amistat i el feeling, no sé, potser l´únic que vol és sexe, i com a part puc resultar divertida, encara millor. I em manté a ratlla per no fer-me il.lusions, però tampoc m´aparta. I jo sempre espero que anirem a més, i això és una passa endavant i una enrera
Ha estat bé estar amb la Rosa i el John i els crios. Un ritme de vida molt diferent al meu. Realment tenir nens et fa la vida molt diferent. Són una companyia i una ilusió per viure, però també una feinada. Els nens només volien que els ensenyés cançons, a la vora del foc, o els expliqués contes. I jo, tornant a la meva infància recordava els contes que m´explicava ma mare, els de sempre. I el meu pare, que barrejava varis contes. A mi m´encantava que la Caputxeta passegés pel bosc amb la Blancaneus, i trobessin a Dumbo pel bosc. Les barreges de tots els personatges ens encantaven a l´Agata i a mi. Quins bons temps! Em va agradar veure la carona d´il.lusió dels nens a la fosca, esperant embalidits les meves paraules. Em vaig sentir tieta per uns dies jeje. I la Rosa i en Jonh també esperaven saber com acabarien aquells desgavells de contes. El que em va sorprendre, va ser una mirada del John. No vull donar-li importància, però vaig notar-li una mirada diferent ahir nit . Notava la seva mirada penetrant, clavada en mi, una mirada no de simple interès en la història. Vaig mirar-lo i en veure´s enxampat va desviar-la, i es va posar vermell. Però millor no pensar-hi, ja tinc prous problemes. Tot i que aquesta nit, donant-li voltes al tema Bernat m´ha costat dormir. He anat a beure aigua a la cuina, i ha aparegut ell. Quin susto m´ha clavat. He fet un bot. I m´ha agafat, i m´ha dit tranquila. Ràpid ha tret la mà de sobre meu, com amb vergonya. Ais, si ho analitzo, no m´agrada. M´ha preguntat si em trobava bé. Li he dit que només tenia set. Ell anava en calçotets i samarreta. M´ha dit que gràcies per alegrar el cap de setmana a ell i la seva família. M´ha abraçat i m´ha fet un petó a la galta. I s´ha apartat ràpid de nou. Ha somrigut. Aquell noi, en Carles va ser ben tonto de deixar-te escapar, però m´alegra perquè així et vam poder conèixer. I a part tu et mereixes el millor. Jo no sabia què dir. Llavors va somriure. No facis cas a la Rosa si intenta col.locar-te al seu germà Albert. M´agradaria poder ser família teva, però aquell ja ho vas veure, et destroçaria el bany. I va riure. I llavors va marxar cap l´habitació tot desitjant-me bon viatge, i dient que m´esperava aviat. Bé, tampoc s´ha de malpensar. Jo crec que ell estima molt a la Rosa, i li dec caure bé, i ja està. El dec intrigar, clar, però res més, espero.
En resum un bon cap de setmana, si no ho hagués espatllat en Bernat trucant-me


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL