body comentado
Barcelona sunset
:::21.11.04:::

Vaig mig borratxa jaja. Prefereixo riure que plorar. En Bernat ha espabilat tard aquesta vegada. S´haurà quedat sense plan i per això m´ha dit d´anar a dinar? Li he dit que no podia, que he quedat amb un amic. I què gelós s´ha posat, tu! Però potser era per fer dissimular. Jo sóc tonta per dir-li que només era un amic, tot i que l´he recordat que ell deia que erem lliures. I més li hauria d´ haver dit. Total ell vol marxar a Equador, i espera trobar la noia de la seva vida. No tinc dret jo a una mitja taronja?? Amb la meva vida monòtona, necessito aire, un canvi. Ja sé que ho centro tot massa en el tema homes. En el fons dec ser una vaga, perquè podria treballar d´alguna cosa, enlloc de no fer res. I si no és en el món artístic, tampoc sóc tan tonta. Podria fer moltes coses suposo, però no, em passo la vida compadint-me. El Juli ha estat molt simpàtic, i podria enamorar-me d´ell suposo, però crec que em tornaré a donar de morros, per variar. Ha intentat impressionar-me des del primer moment. El cotxe que portava era per caure de cul. M´ha portat a un restaurant caríssim, i jo a sobre em fumo una cigarreta i tiro la cendra al platet del pa pensant que era un cendrer. Ho he passat bé amb ell dinant, i després hem anat a passejar vora la platja. Tot molt romàntic. Li he dit que tenia pressa. De fet havia d´acompanyar a la Miriam a mirar unes coses a l´Ikea. El seu novio està liat amb coses de la feina aquest cap de setmana. Podia haver- ho canviat, però he pensat fer-me valer una mica amb en Juli. Ell m´ha explicat que des de que va trencar amb la seva parella, porta moltes relacions de sexe i prou. Potser jo dec ser una peça a caçar més. Ens intenta impressionar i cap al llit. De moment jo no hi he anat, però si demà quedem i em deixo seduir, a veure si torna a trucar. Avui només l´he deixat besar-me quan ens hem acomiadat. Té uns llavis dolços i apassionats. Ell anava fort, humitejant-me el coll, però he fugit. En el fons encara tinc el Bernat al cap. Potser si m´enrotllo amb el Juli seré capaç de deixar de quedar amb ell. No em convé en Bernat, ho sé. Jo no me´l puc prendre com un amant qualsevol que va i ve. A mi m´agrada molt, moltíssim
Em roda una mica al cap. L´Esther i el novio ens han animat a anar a una festa a la Miriam i a mi. No sé qui inaugurava un pis. No sé què pintàvem, però es veu que el de la casa està solter, i li volien presentar noies. El pis molt xulo, tot i que al marxar jo el terra ja era ple de taques d´alcohol, i això que ja era d´hora.He retrobat al Llorenç l´excursionista. Ha intentat perseguir-me de nou. Però jo ja tinc prous lios. El Bernat emprenyat, i el Juli ansiós de veurem demà. I jo que voldria algú enamorat de veritat, que no volgués només aconseguir-me i fugir de la meva vida. Em sento una mica tonta dins d´aquest món. M´he dedicat a beure en la festa, i en un moment donat m´he deixat salvar de l´alcohol i del Llorenç per la Miriam, i he marxat amb ella. Ara estic fent temps. Odio ficar-me al llit i que el cap rodi i rodi. No sé com he pogut beure tant en poc temps, perquè hem anat a la festa després del Barça. Que tots a mirar el Barça- Madrid. La Miriam i jo hem passat de tot, i després de les compres hem anat a sopar a un libanès, i prendre una mica de vinet. Vaig a intentar dormir. Demà rebré trucada del Juli. Ho sé. No sé si quedar o no. Després dels petons està clar que demà voldrà més. Si em truca abans el Bernat no quedo, i si no diu res, que sigui el que sigui. No em puc tancar a esperar a algú que no li importo prou


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL