body comentado
Barcelona sunset
:::18.12.04:::

Encara estic als núvols pensant en el Marc. La llàstima és que aquest matí s´ha acomiadat de mi fins dilluns, perquè li toca el nen. Però el record que tinc és tan bo, que crec que podré esperar. Em sento tan feliç d´haver-lo conegut. Es com un somni haver-lo conegut. Ell em dona alenades de vida, noves energies. I sembla que és mutu. Portar-lo ahir a prendre una copa a casa meva era com una invitació al meu llit, però era el que necessitàvem per completar una fantàstica nit. I finalment es va quedar a dormir amb mi, em va abraçar d´una manera tan carinyosa mentre em feia carícies , que em feia pena adormir-me per no poder gaudir-les. Però estava rendida de passió. No sé com li haurà anat avui a la feina, perquè li he enviat un missatget i només m´ha contestat ´maquíssima, muas´. Potser estaria cansat, però content. El cas és que hauré d´esperar una mica a veure´l. I per ajudar-me a fer l´espera més curta, encara que no en sap res, el Roger m´ha obsequiat amb una entradeta per Rigoletto al Liceu. Ho he passat tan bé!! A part de que m´encanta aquesta òpera, els cantants ho han fet genial. El muntatge fugint del clàssic, no m´ha convençut, i he sentit a alguns liceistes criticant-lo, dient que per això millor un concert. A mi no m´ha entusiasmat però tampoc diré que era merdós com deia un altre. Estaven els Davids amb la Mònica per allà. En acabar hem anat a esperar al Roger. Els Davids ens han convidat a casa seva, però el Roger ha dit que estava molt cansat, i la Mònica ha marxat amb ell. Ja a casa dels Davids, no he pogut evitar explicar-los que havia conegut al Marc. He rebut un sms d´ell, i suposo que m´haurà canviat al cara, perquè a partir de llavors tot han estan preguntes,i he hagut de confessar. Per sort no hi era el Roger, perquè sempre li resulta violent saber que estic amb algú. Tot i que ha aparegut a casa dels Davids, dient que després d´haver portat a la Mònica a casa s´ havia desvetllat. Molt sospitós, però ningú ha fet preguntes. El cas és que ens hem enredat a jugar al Pictionary i ho hem passat molt bé. Clar que jo estic en un estat d´ànim que fins i tot ho passaria bé jugant a futbol americà per exemple, que no tinc ni idea de com va ni res. Estic massa contenta per espatllar-ho. Sé que realment no conec gaire al Marc, però de moment tot d´ell m´agrada. Sé que té un fill, i això compromet més les coses. Però ja tinc ganes de poder-lo conèixer. Serà un dels nens que va veure la Mamita que em va llegir el futir amb els cocos? Va dir alguna cosa de un hombre en la nieve. I al Marc li agrada molt esquiar. Però no sé acabar-ho de lligar tot, però podria ser ell l´home que espero. No volia fer-me il.lusions tan ràpid, però no puc tornar enrera. El meu cap vola i vola.
En Roger m´ha acompanyat a casa. Jo li he tret el tema de Rigoletto per no caure en altres temes. Quan baixava del cotxe, però, m´ ha preguntat com m´anava la meva vida amorosa. Li he contestat que creia que bé, li he fet dos petons i he marxat corrents. Li explicaré tot d´aquí unes setmanes. De moment esperaré per si de cas.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL