body comentado
Barcelona sunset
:::17.1.05:::

Dijous em vaig passar el dia amb en Roger perquè el tenia lliure. Necessitava estava acompanyada d´algú, sentir les seves carícies, no volia sentir-me sola. Em sento a gust amb ell, però per altra banda no sé si em és per comformisme que em va bé estar al seu costat. Ell m´ha triat a mi, però jo potser hagués triat un altre. Es dur dir això, i si li digués a ell el disgustaria. De fet el cap em bull de pensar-ho. Divendres al migdia em va dir que per la tarda aniriem a buscar la nena, i que podíem anar a molts llocs tots tres el cap de setmana. Que no podria dedicar-se tant a mi, però que seria feliç d´estar en companyia de les dues noies més precioses del món. I llavors va trucar.me el Tom, l´escocès de Palamós. Ell i l´Andy estaven a Barcelona. Havien vingut de compres. Total que els vaig dir d´anar a sopar plegats. Li vaig dir al Roger,i es va quedar desencantat. Em va dir que pensava que passaríem la vetllada tots dos amb la nena. Li vaig dir que ja que estaven aquí, em sabia greu no quedar amb ells. Llavors en Roger va dir que vinguéssin a casa seva. Però jo li vaig dir que era millor anar a fora. Ell es va enfadar dient que això feia per la seva filla, i que jo sabia que la nena no la podiem portar a sopar fora. I ja vam començar a fer escenetes per variar. Em va començar a dir si ara m´agradaven els avis gays, que a aquests no els convertiria per molt que em vulgués fer la vampiresa, que si no en tenia prou amb ell, i bé, si ho penso més em torno a enfadar. Jo vaig dir-li que a mi no em podia lligar, i que ho sentia molt però no volia veure´l més. Vaig marxar donant un cop de porta. No l´entenc al Roger. Clar que tampoc m´entenc a mi. Vaig portar als escocesos a sopar prop del carrer Argenteria, a un petit restaurant que feia temps que no hi anava. Vam estar a gust menjant embutits i patés, tot i que trobo que pels preus que tenen les quantitats cada cop estan més rancies. I després vam anar cap el Born a fer la copeta. Tenien el dia divertit per variar, i reiem de tot. I després els vaig dir d´anar a casa meva, que es quedessin a dormir, que no volia que fessin una hora i mitja de carretera. Em van dir que no venien preparats per dormir ni res. Jo els vaig argumentar que tenien per dissabte la roba que havien comprat, i no em van poder dir que no. Tot i que pijama no portaven, però ja els vaig dir que amb els nòrdics que tenia, no passarien fred.Així vam fer l´última copa a casa. En arribar tenia un missatge al contestador del Roger demanant-me perdó, i dient-me que anés a casa seva encara que fos tard. No tenia ganes de trucar-lo, així que li vaig enviar un missatge al mòbil dient que ells es quedaven a Barcelona. Em va tallar una mica el rotllo tot plegat. A part, ells en sentir el contestador, van dir que marxaven, que no volien donar-me problemes. Però els vaig dir que no, que el problema no eren ells. Ens vam llevar tard dissabte, i vaig insistir que es quedessin a dinar a casa meva. Ells estaven contents Jo no em volia quedar sola a casa, però tampoc tenia ganes de quedar amb el Roger. Vaig mirar si al Llantiol feien l´espectacle de Sondheim. Sabia que podia agradar-los. El feien a les 23 h. Els vaig dir d´allargar. Ells no sabien què fer, però al final van acceptar quedar-se. Per la tarda vam anar a l´Ikea perquè mai havien anat i sentien curiositat. I després al Llantiol ho vam passar genial. Estava la sala de gom a gom la veritat. I aquella noia, la Carme va cantar tan bé. I aquest matí ells han marxat. No volien tornar tard. Jo m´he quedat sola de nou, però per poc. El Roger ha picat a la porta de casa meva amb la nena a la mà. Suposo que li ha agafat el rampell, i sabia que amb la nena al davant jo em comportaria. M´ha dit que venia a convidar-me a dinar. I amb ells he anat. Com teníem la nena enganxada, no hem pogut parlar, tot i que en moments que ella es distreia, en Roger m´acariciava les cuixes, l´esquena, i jo tampoc m´he apartat Cap a les nou, ell havia de portar a la nena amb la mare. Jo li he dit que marxava a casa. Ell ha insistit en passar la nit junts, però li he dit que estava massa cansada, així que he arribat a casa, he apagat el mòbil i m´he fet un llarg bany. Tenia por que ell piqués a la porta, però per sort no ho ha fet. La veritat és que no sé què fer amb en Roger. Tot és molt complicat en aquesta vida


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL