body comentado
Barcelona sunset
:::7.1.05:::

Estic fatal, i tot perquè un fantasma ha tornat. Va ser ahir a la cavalcada. Com el Roger viu per Sants, vam anar al carrer Sepúlveda. Jo estava molt il.lusionada. En Roger em va fer riure agafant l´escala de casa. Em va dir que tothom la portava, i que nosaltres no seriem menys, que la nena ho havia de veure bé. La nena per cert és un encant. De seguida em vaig fer amb ella, i em donava la seva maneta somrient. Em va preguntar què volia dir Ninotchka. Deia que li feia molta gràcia el meu nom. Tot era bonic i perfecte, fins que vaig veure l´Igor, estic segura que era ell. I si no era ell, era idèntic.Portava un nen d´uns quatre anys en braços. Estava molt a la vora nostre. A mi em tremolaven les cames, no sabia què fer, quasi ni mirava la cavalcada, i al final vaig baixar, em vaig apropar a ell, li vaig picar l´esquena, i quan es va girar i em va veure, li va canviar la cara, va girar-se de nou, i es va obrir pas com va poder entre la gent per allunyar-se de mi. Jo no vaig ser capaç de perseguir-lo, ell s´escapava, no volia saber res de mi. Vaig notar com queien les llàgrimes per les meves galtes, i així vaig estar fins que en Roger va venir-me a buscar. Em va preguntar què em passava, però li vaig dir que havia vist un antic conegut. No va fer més preguntes. Vam anar a sopar amb la nena al McDonalds. Jo volia fer veure que no havia passat res, vaig fer servir tots els meus estudis d´art dramàtic, ì vaig dissimular prou davant la nena. Després amb el Roger al llit no vaig ser capaç de fer res. Vaig dir que estava cansada. La imatge de l´Igor fugint em venia al cap tota l´estona. No em podia adormir, i en Roger roncava cada cop més fort, com si és volgués venjar per no haver satisfet el seu desig. Per sort la nena s´ha llevat ben d´hora pel matí, i en Roger no ha pogut intentar res més. L´alegria de la nena obrint paquets m´ha distret una mica. El Roger m´ha omplert de regals. Tenia unes arrecades, un mocador de coll, uns guants, un jersei. Potser jo he quedat massa rància amb els meus regals. Després havíem d´anar a casa els pares del Roger a dinar. Jo no em veia amb cor de seguir amb la farsa. No estava per presentacions, volia tornar sola a casa meva, evadir-me de tot, però no ho he fet. M´he dedicat a veure vi, i he seguit prou bé la conversa. Els pares eren bona gent, i han estat encantats amb mi, es pensen que jo estic enamorada d´ell, i jo m´he passat el dia recordant l´Igor. La mare ha insistit en quedar-se la nena a dormir perquè nosaltres sortissim. Al final hem anat al cinema. He pensat que anant al cinema no hauríem de parlar gaire. Hem anat a veure El fantasma de l´òpera. M´ ha anat prou bé que em vingués la regla per tenir una excusa per marxar a casa meva. Li he dit que no em trobava bé, i que ja ens veuríem demà. Per sort no ha insistit gaire. Deu tenir por a tornar-me a perdre, i pobre, és cert. No sóc capaç de ser feliç, i porto infelicitat a tothom. Hauria d´oblidar-me de l´Igor. Ell em va abandonar, i potser té alguna cosa a veure´l aquest nen. Qui sap. Potser tenia dona i fill al seu país. Van venir cap aquí, i enlloc de donar la cara, el molt covard va desapareixer. El cas és que no puc fer-hi res. Ell no vol saber res de mi. Hauria d´intentar seguir amb en Roger com si res. O almenys seguir la vida com si no l´hagués vist. Però no puc. Ara estic bevent de nou. Es trist, però és l´únic que sé fer en aquests casos. Tampoc es soluciona res. No vull pensar més. Intentaré dormir


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL