body comentado
Barcelona sunset
:::29.4.05:::

Avui és divendres. Per a molta gent és el principi del cap de setmana. Fa sol, el temps cada poc és més estiuenc. Tothom té els seus plans de platja, o muntanya, o passejos. I jo no en tinc cap. El professor va venir ahir. Sembla que li agraden els dijous. I avui marxava a Tarragona, encara que diu que segurament demà a mitja tarda tornarà. Ja veurem. Ahir em sentia flotar, enamorada. Aquest matí al marxar em feia pena. Però ara em fa ràbia estar pendent d´ell. I una mica mosquejada amb tant tiet malalt. Es que he parlat amb la Miriam, que per cert dilluns li diran quan l´operen. DOncs ella sospita de tot el que li explico del professor. Diu que no veu l´aigua clara. I en Roger que vol quedar. I el professor que se´n va. Tot és massa complicat.
La rosa del professor està cada vegada pitjor. Espero que no sigui reflexe de la nostra situació. La intento conservar en un llibre?
No he dinat encara per cert.
Aiss, el que em fa emoció és que segurament els Davids seran uns dels primers a casar-se. Estaven tan il.lusionats! No sé com hi ha gent tan dolenta que vol fer patir els homosexuals? Algú veta casament d´heterosexuals?. Hi ha una llei que obligui a comprovar a les dones si els seus futurs marits presenten indicis de ser futurs maltractadors? I en això els va la vida.
Algú medeix als heteros per valorar si poden ser pares? Perquè segur que no tothom superaria les proves per a ser pare.
Jo crec que l´important és el respecte. Respecte envers a les persones humanes. No diu això la Constitució mare de totes les nostres normes? Per deixar casar-se als homosexuals es vulnera algun interès dels heterosexuals? Sembla clar que no. DOncs, llavors que deixin fer a cadascú el que li sembli més addient en les seves relacions de parella.
Veient la il.lusió de molta gent amb aquesta nova llei, no sé com d´altres volen amargar-los. I els del PP vinga a demanar als seus funcionaris que es neguin a casar-los. Trobo que això és ser provocador. I després l´arquebisbe comparant el fet d´obligar a algú a casar homosexuals amb Auschwitz m´ha semblat al-lucinant. No acostumo a escriure sobre això. Intento respectar totes les opinions i escoltar-les, tot i que difereixin les meves idees. Però esmentar Auschwitz!! Jo vaig estar-hi farà potser cinc anys de visites. Va ser una tarda trista. Imaginar com seria la vida allà, veure records dels pobres empressonats... Vaig quedar molt impressionada. I el trist és que avui en dia segueixen passant moltes desgràcies que es podrien evitar. Hi ha massa morts, massa odi, massa intolerància... No sé on estem arribant. I com no podríen suportar tantes desgràcies, ens fem immunes. Els morts de que parlen a la tele són només xifres. Les imatges són com de pel.lícules. Nosaltres tenim altres problemes. Jo per exemple estic preocupada pel que faré el cap de setmana, per si el professor em fot les banyes, per si vaig o no a la pelu aviat... Ja sé que s´ha de col.locar cada cosa al seu lloc. I tot té una importància, perquè vivim de les petites coses, de les petites il.lusions, de les petites novetats del dia a dia.
Més val que vagi a dinar.
Voldran els DAvids que canti al seu casament?
Estaran alguns capellans envejosos perquè els homosexuals poden casar-se i ells no? Això ha estat el toc final de broma fàcil. Ho sento jaja


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL