body comentado
Barcelona sunset
:::7.4.05:::

El professor volia anar ahir al cinema, però va pujar a casa meva un moment, i ja no va haver-hi cinema. Ell deia que la culpa la tenia la primavera, i després reia. Deia que només percebre la meva fragància les seves hormones quedaven revolucionades, i no podia fer res per aturar-les. I somreia. Em va confessar que està fent notes de cara a un futur llibre. Diu que està inspirant-se en mi. Ja li vaig dir que li demanaria el copy right
No sé si treure´m el nòrdic del llit i passar a manta i vànova. El pobre professor s´ha despertat aquesta nit tot suat. Bé, de fet la primera en despertar he estat jo. M´ha espantat amb uns forts crits cridant a la seva mare. En aquests casos mai saps què fer. Diuen que tampoc és bo despertar al que té el malson de cop, així que l´he abraçat, i llavors ell encara dormit m´ha apartat, i anava dient-me ´Què fas? Què fas?nooooooo, nooooooo´ Era molt angoixant pobret. Li he dit que era la Ninotchka, i llavors ha despertat amb llàgrimes als ulls. Realment era un malson horrible. Li he dit que somiava amb la seva mare. Però ell ja no volia sentir-me, o almenys això m´ ha semblat, perquè els seus llavis han ofegat les meves paraules, i la seva llengua ha lliscat entre la meva, mentre les seves mans recorrien el meu cos un. Tota la por del malson l´ ha convertida en un instint sexual salvatge, podria dir que fins i tot ha estat una mica brusc. Potser m´ha agafat per sorpresa perquè jo era encara migdormida, i en el meu cap encara ressonaven els seus xiscles de patiment, però ell semblava voler engolir-me a cada xuclada que anava fent pel meu cos. Tenia una mirada diferent a la d´altres dies, com una mica embogida, o potser m´ho semblat ja que érem a fosques, només il.luminats per la llum dels fanals que entraven per les escletxes de la persiana, i pels deu centímetres que acostumo a deixar pujats. Em grapejava buscant el seu propi plaer. Ell ha agafat el paper de mascle dominador, sense deixar-me prendre cap iniciativa. Si hagués tancat els ulls, juraria que no era el professor que jo coneixia. Es difícil d´explicar, de fet no m´ha fet mal, eren les sensacions que tenia. Semblava com si sonàmbul, seguint el seu malson, jo fos part d´ell. Per sort, i contrariament a l´habitual, ha arribat a l´orgasme en deu minuts, que a mi m´han semblat hores, però he mirat el rellotge de la tauleta. Després s´ ha posat a dormir, d´esquenes a mi, com si jo no hagués tingut res a veure amb el que tant l´havia satisfet. A mi m´ha costat agafar el son de nou. Potser tot ha estat fruit de la meva imaginació, però m´he sentit com utilitzada.No era passió esbojarrada, notava com una ràbia mentre em penetrava amb força. Però en sonar pel matí l´alarma del seu mòbil per anar a treballar, he vist que tornava a tenir amb mi el professor de sempre. Carícies dolces, petonets , paraules boniques. Potser he estat jo la que ha tingut el malson. Li volia preguntar si recordava el malson de la nit, però no he volgut fer-ho, no volia trencar el deliciós despertar al seu costat. He preparat el cafè, i juganera sense que ell ho esperés l´he interromput a la dutxa. L´he entretingut una miqueta, no gaire, no volia que fes tard a la feina de nou. I ha marxat. Jo com ja estava més relaxada he tornat al llit per recuperar la son perduda en aquesta estranya nit


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL