body comentado
Barcelona sunset
:::12.5.05:::

No sé ben bé encara quin serà el plan que tindrà el professor per a aquesta tarda. El que em temo és que el seu plan demà serà marxar una altra vegada a veure al seu pare, que està fotut, però mira que aguanta. Em sap greu dir aquestes coses, però és que per culpa del pare boig, la Filomena m´infla el cap, i a part ell desapareix els dies que té més lliures, els dies que serien per dedicar-me´ls. Potser és massa egoista voler aquesta exclussivitat, però el necessito. Ja no sé si l´estimo o si només és una obsessió meva per no sentir-me sola, però si el tingués molt durant molt temps, me´n cansaria? A qui estimo realment? Doncs posaria la mà al foc que estimo a en Quim, encara que ara no n´estigui enamorada, però crec que fins i tot donaria la vida per ell. Pel professor és diferent, fa menys que el conec. I part encara no puc preveure les seves reaccions, i tot em desconcerta, li dono voltes a tot el que fa. I ara em venen dubtes al cap sobre si hauria d´intentar conèixer algú més, o ja tinc prous coneguts i amics. Ais, ara sembla que a qui se li´n va l´olla és a mi.
Avui he dinat amb en Roger. M´ha proposat de marxar dissabte i diumenge amb ell. Diu que no té la nena, i ja que el professor té altres obligacions durant el cap de setmana ell em distreuria. Diu que com amics, que no em preocupi, que ell no vol trencar cap relació, ni donar-me problemes. Li he dit que acabaríem barallant-nos, i que no era gaire bona idea. Però ha insistit en anar a alguna banda, apartar-se dels aires de Barcelona. Deia que jo com de tant en quant marxava a veure al Tom i l´Andy, o a la Rosa i en Jonh, ja tenia platja i muntanya i tranquilitat, i que ara a ell li feia falta, i jo com amiga havia d´acompanyar-lo. I li he dit al final que demà ,com ja hauré parlat amb el professor, li confirmaria, però quasi li he dit que sí. No sé per què ho he fet. I ara me´n penedeixo una mica, i més després del que m´ha semblat veure. En Roger, en marxar de casa meva, diria que ha anat a casa la Filomena. M´ha semblat sentir que picaven al timbre del davant. No podia mirar per la mirilla. He pensat en obrir la porta, però només he enganxat l´orella a la porta. M´he sentit xafardera total. He sentit la veu clara de la Filomena fent passar a algú. Ràpid han tancat la porta. Conspiren en contra meu? He esperat al rebedor una estona per si sortia. Estava intrigada. Quin parell! No sabia si trucar a casa la Filomena. Amagaria al Roger al balcó? I si llavors des d´allà el trucava al mòbil perquè li sonés i enxampar-lo? No sabia si deixar-ho estar. Potser els va bé xerrar plegats. Total dirien que el professor és boig i prou. No crec que facin cap plà d´espionatge per protegir-me. I he vist la jaqueta d´en Roger. Se l´havia deixada. Excusa perfecta. L´he trucat al mòbil i m´ha dit que ja li donaria quan anéssim de cap de setmana. Poc he averiguat, però ho he deixat estar. Havia de triar què em posava per rebre al meu professor. I ja estic vestideta d´una manera molt suggerent. Realment avui estic força guapa.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL