body comentado
Barcelona sunset
:::7.6.05:::

Alguna gent em podria qualificar d´estranya, però jo crec que tot és relatiu, i segons com ho miris, i coneixent bé la persona, els comportaments de cadascú van en línea. Igualment l´Ester m´ha sorprès. Ahir vam quedar per anar a sopar, doncs vam dir que celebraríem que hem fet un examen després de no sé quant temps. A veure si l´aprovem. A ella li interessava tenir ja el nivell C per fer alguna oposició de tècnica informàtica a algun ajuntament. I a mi em va enganxar per sorpresa, i vaig pensar que no estaria malament fer alguna cosa de profit, tot i que després, fins a última hora no em vaig posar una mica en matèria, i potser encara que aprovi, hauria de seguir intentant millorar o pujar de nivell.
Tornant als comportaments de la gent, a mi el de l´Ester m´ha sorprès una mica. Ahir mentre sopàvem em va dir que dissabte nit va agafar un gran pet i va trencar amb la seva parella, i que ara se sentia molt millor, amb ganes de recuperar el temps perdut, amb ganes de tenir noves experiències, i que ara que jo era lliure de nou, podíem fer molt mal juntes. Volia sortir ahir mateix a lligar, i de fet es va insinuar al cambrer unes quantes vegades, però el noi no li va fer gaire cas, tot i que ella va creure que quasi se´l emporta al llit. Vam beure bastant vi, i la veia massa animada. A mi em va sortir la vida prudent (això també sorprén. Ultimament entre fer de cangur, cuidar d´amigues despendulades jaja) Vaig dir-li a l´Ester que ja sortiríem el cap de setmana, o els dijous que també era bon dia per sortir, però que pensés que ella treballava, i jo no. La vaig portar a casa a fer l´última copa davant la seva insistència. Va seguir amb el seu discurs de fora cadenes, que no volia dependre de res ni de ningú. I no se li va acudir res més que començar a llençar cigarretes per la finestra. Va decidir que deixava de fumar. I després em deia que volia ser com jo, una seductora d´homes. Li vaig dir que no hi havia per tant, i que de vegades és molt millor tenir una bona parella que anar picant una mica de tant en quant. Ella em deia que una llarga època de picar, i que en tot cas potser després buscava formalitat. L´Ester va insistir que li expliqués la meva última aventura. No vaig voler explicar-li cap intimitat amb el professor. Era com trair-lo. Inconscientment espero retrobar-me amb ell. Tampoc anava a explicar-li les meves trobades amb en Roger. Però tenia una aventura recent, no feia ni 24 hores , i li vaig explicar. De fet, històries per explicar en tinc unes quantes. Arribada una edat.
Potser era l´alcohol, però la cara que posava l´Ester era fins i tot morbosa, o potser jo vaig ser massa explícita. Li vaig dir que tot va començar innocentment a l´hora de dinar quan ell i la nena van seure a la mateixa taula que nosaltres. Quasi no hi havia espai, i era normal compartir taula. Ell de seguida va fer broma als nens de la Miriam, i no va trigar en donar-me conversa. Suposo que la calor va fer la resta. Ell em va proposar d´anar al castell encantat. Allà la foscor va ajudar. Tot i portar la nena de la mà, vaig notar la seva mà palpant les meves natges, i després els dits van escolar-se cap endavant, fent-me humitejar de desig. Em vaig quedar immòbil volent sentir més les seves carícies, però el petit m´estirava de la mà 'Ninotchka, ràpid que em fa impressió' Pobret, vaig pujar-lo en braços, i vam seguir baixant escales, i avançant pel castell. En sortir, em va clavar la mirada, tots dos sabíem que ho volíem. Després en algun moment quan els nens no miraven, m´acariciava o em besava, però tot molt moderat. L´Ester obria els ulls com taronges. Ja li vaig dir que la resta tampoc era emocionant, que cadascú va repartir les criatures, i va venir a casa, i el típic. Ja li vaig dir que una trobada sexual com una altre, i que passades unes quatre hores ell va marxar cap a casa seva, i tothom tan content. Que el separat era dels que sabia el que es feia, i havíem passat una estona agradable. Llavors l´Ester em va confessar que creia que mai havia tingut un orgasme, o almenys no havia sabut reconeixe´l.I que si era normal que un home se´n anés en deu minuts? Vaig moure el cap en negació. Pobreta, tant de temps callada sense treure´s tot això. Li van agafar ganes de vomitar i em va deixar el menjador ben maco. Almenys ella no es va tacar. Es va quedar dormida al meu llit mentre jo netejava amb fàstic. Anava a dormir a l´altra habitació, quin remei, però ella em va cridar. Un cop al mateix llit em va abraçar i es va quedar dormida. A sobre ella era a la meva banda habitual. Aquest matí a quarts de vuit li ha sonat l´alarma. No sé com ha tingut forces per dutxar-se i marxar a treballar. Li he deixat una samarreta i unes calces. La resta ha dit que es podia posar. I ara no sé per on seguirà aquesta noia. La veig esverada, tot i que sembla que té uns quants motius. A veure si en parlem més calmadament. No sóc ningú per a donar consells, però almenys que no es quedi amb tot a dins


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL