body comentado
Barcelona sunset
:::10.6.05:::

No em va importar dormir amb l´Ester borratxa, però sempre hi ha millor companyies. Una companyia insuperable seria la del professor. Crec que l´estic mitificant, igual que potser vaig idealitzar la meva relació amb l´Igor, però desitjaria tant tornar amb ell. Amb la Filomena no puc treure el tema, perquè ella diu que he tingut sort perquè creu que el professor qualsevol dia li marxava el cap com son pare i m´assassinava o qui sap qui, perquè sempre repetia que no se sabia res de la mare. I deia que sort dels xuclets. I que hauria de agrair-li a en Roger, de qui per cert quasi no en sé res. Qui sap si és una nova tàctica per seduïr-me, o potser va molt enfeinat, o potser està fent-se a la idea que la nostra relació no pot superar un cert grau, i que mai podrà evolucionar fins a on ell vol. Jo estic convençuda que encara que deixem passar el temps, no estaré convençuda al cent per cent com a fidel parella d' en Roger. No sabria explicar els motius, són presentiments, intuicions, clar que de vegades també s´equivoquen. Si es pugués veure amb una bola de vidre el que ens espera, saber què escollir. Però la vida és així, arriscar-te, i molts cops si tries una opció, et perds una altra. I jo no sé a quin joc jugo, però com he perdut la meva estabilitat amb el professor, em dedico al sexe amb qui puc. I és que porto uns dies ben actius, i necessito calmar el meu cos. Ahir mateix vaig tirar mà d' en Martí. No sé si està bé, no estem per judicis. Vaig trucar-lo, no em va agafar el mòbil, vaig suposar que estaria gravant alguna cosa, el que no sabia era si tornaria a Barcelona. Li vaig enviar un missatge prou suggerent pel que sembla, i em va contestar que a les onze seria a casa meva. Deia que estava cansat, i potser el cos no li responia, però entre la nit, i el matí que tenia lliure, no hem perdut el temps. I molts cops la confiança de no ser la primera vegada, de coneixer-se, dona peu a més jocs, a més deixar-se anar a provar i improvisar. I això hem fet. I jo ara diríem que he reobert la meva condició d' amant d' en Martí. Ell si té ganes em trucarà entre rodatge, edició, viatges, perquè sembla que les idees de casament i lluir dona les ha tornat a deixar de banda. I no sé si he fet bé. Vull dir que no sé si vull tornar a viure sense tenir res massa clar, avui quedo amb aquest, demà amb l' altre, però ningú m' estima de veritat, ni m'aguanta prou temps com per conviure amb mi i les meves neures. I ara ve l´estiu. Un any més. De nou la gent fa vacances (perquè jo sóc una vaga anual) la gent viatja, i jo què faré? Potser passat agost hauré de pensar seriosament en portar una vida laboral activa donant classes a casa. Haig de buscar-me unes obligacions i una estabilitat per alguna banda. Ja que amorosament sóc desastrosa i només aconsegueixo aventures, intentaré buscar alguna altra classe d' estabilitat, per compensar. Però ara em dono una temporada d´esbojarrament. Demà sortirem amb l' Ester. A veure com acabem. Tinc ganes de festa i treure´m del cap al senyor professor.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL