body comentado
Barcelona sunset
:::21.6.05:::

Si no em confonc, avui s´estrenava La Gazzetta al Liceu. Allà estarà en Roger. No acabo de treure-me´l del cap. Diu que se´n va. Això em va dir divendres, que marxaria a viure fora de Barcelona, que havia estat contactant amb orquestres alemanyes, no sé si va anar a fer algunes proves, però el cas és que sembla ser que marxarà de Barcelona. I a mi quan m´ho va dir em canviar la cara. Volia dissimular, però em va fer pena, molta pena que marxés, i mira, que una llàgrima va començar a espurnejar, i galta avall, i una altra llàgrima, i no sé que em va passar que no podia contenir-me, i entre plors li deia ´ I la nena? No la trobaràs a faltar? La privaràs del seu pare? ´ I que sort que va ser cap al final del dinar, perquè semblava una font. Potser feia dies que tenia plors amagats, i divendres tot va brollar. En Roger em consolava acaronant.me. Em va portar a casa i el seu consol va passar de carícies a petons al coll, petons humits barrejats de llàgrimes i saliva, fins que vaig tornar a la realitat i horroritzada vaig apartar-lo tot xisclant ´el professor´ Ell va pensar que entrava per la porta, i la veritat va ser molt còmic veure com en Roger corria cap al bany. Vaig anar a buscar-lo, i era amb la mampara tancada, estirat sobre la banyera. Evidentment tota la samarreta i els pantalons eren molls com si s´hagués pixat. Llavors va dir-me que marxava volant, que no em volia portar nous problemes, però que l?entegués que a Barcelona tot li havia anat malament. Em va fer un petó al front, i va marxar sense donar-me temps a reaccionar o preguntar-li res més. I la veritat, no l´he trucat perquè era amb el professor, i avui perquè he pensat que estaria ocupat, i perquè a part, el meu instint egoista m´empeny a dir-li que es quedi, però tampoc puc oferir-li res. No sé per què, però en prefereixo seguir al costat del professor. Em dóna seguretat. Tot i que confessaré que ahir a la nit, quan el professor em feia l´amor a fosques, imaginava que les mans que em tocaven eren les d´en Roger, era en Roger qui em penetrava i qui em feia emetre xisclets de plaer. Però les meves mans tocaven la seva cara, i no trobaven les formes d´en Roger. Vaig obrir el llum en un impuls per saber realment amb qui estava. Era el professor, la persona amb qui havia passat un romàntic cap de setmana, l´home que em fa feliç i pel que havia decidit apostar, i no penso espatllar-ho de nou. Però aquestes sensacions em van preocupar. Per què havia d´imaginar-me en Roger enlloc del professor? Qui m´agrada realment? Perquè sempre han d´haver-hi dubtes, pors. Tot són obstacles a la felicitat. Però ara tot em va de cara. El professor lliure del seu pare. El Roger a Alemanya sense ser ja una temptació no desitjada, i a part content, podent millorar la seva carrera, fent noves amistats, qui sap si trobant a Alemanya la seva noia ideal. Tot va en marxa.

Avui he hagut de tornar al dentista. Per això he preferit no veure´l. I avui no hi ha hagut visita sorpresa. El que sí ha fet ha estat trucar-me. I millor, perquè a part de la reconstrucció del queixal, com quasi no hi ha paret, m´hauran de posar una funda. Això significa més diners. Aiss, i sort que no tinc fills, perquè la meva pobreta mare va dir que els embarassos van ser fatals per les seves dents. També era d´una altra època, però pobra va morir amb poques dents seves, i jo dec haver heretat aquestes dents de mala qualitat, perquè jo mira que les raspallo i cuido, i ràpida vaig al dentista. Per sort, segueixo tenint un somriure maco


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL