body comentado
Barcelona sunset
:::21.7.05:::

Ahir va ser un dia curiós. Vaig rebre un missatge al mòbil de l´Ester dient-me que deixés en pau al Bernat. No vaig entendre res. Vaig trucar-la per aclarir-ho i li vaig dir que no sabia res d´ell, i ella em va dir que no li digués mentides, que sabia que havíem quedat algun dia, perquè ell li havia confessat que havíem quedat com a amics, però que ella no era tonta i podia imaginar com acabaria la nostra trobada sent jo com era. Estava nerviosa i no em deixava parlar. Al final vaig penjar. Aquell Bernat ara fent més mal, i a sobre buscant-me problemes. Però no em pensava cabrejar ni trucar-lo, seria el que volia. L´altre dia que els vaig trobar per això em mirava com em mirava, i per això va proposar fer un trio. L´Ester amb les seves ànsies de provar de tot li va semblar molt canyera la proposta, però no va pensar en tot el que comporta sobrepassar l´àmbit de dues persones, i això que només va ser una proposició no materialitzada. Igualment, coneixent en Bernat m´imagino que estarà en més d´una relació a l´hora, o potser no, però aquell era un mentider compulsiu. Almenys amb mi es va portar molt malament. Es extraordinari per això com és la ment humana, però ara m´esforço en recordar els dies amb en Bernat, i tinc només el record vague, i això que no fa encara l´any d´això, però la meva ment ha esborrat detalls que punxen i fan mal, sé que no ho vaig passar bé al final, que em va donar moltes excuses, que em va fer viure entre enganys, però ara ja està. No és que la meva vida hagi millorat moltíssim, però em vaig alliberar d´ell, tot i que ara ell vol introduir-se en la meva vida mitjançant l´Ester, però no penso permetre-li, tot i que ahir no deixava de pensar-hi, i potser per això ahir vaig ser dèbil, i a la trucada diària d´en Roger li vaig respondre amb un Vine a casa. Necessitava tenir algú dormint al meu costat. No era només per sexe, tot i que va haver-hi, però volia carícies, el contacte amb una altra pell, petons, sentir-me estimada, tenir companyia. Suposo que tot això està molt bé, però no amb en Roger, perquè li acabo fent mal sempre, i després em sento malament. Ara m´ha proposat anar de vacances junts alguns dies, i que no cal que li respongui sobre Alemanya encara, que ho mediti, que ell sempre m´esperarà. Quan em diu tot això voldria plorar. Per què no m´acabo de decidir amb ell? No dec ser normal. Ell ho faria tot per mi. En canvi jo, només faria bogeries per imbècils que passen de mi i em deixen plantada. Seré una masoca que li agrada patir per patir?
Marxo uns dies amb en Roger? Es correcte això? Es egoista dir-li que marxem de vacances pensant en el present però que jo no vull cap compromís futur? No sé. Podríem passar-ho bé els dos de vacances, però sempre vivint junts no sé com acabaria la cosa, i a sobre a Alemanya encara seria pitjor, molts més entrebancs, tot nou, sense amics ni coneguts, un clima fred, un idioma desconegut. Aisss. Clar que ell marxava per fugir de mi, i ara vol portar-m´hi. Realment els humans som complicats i difícils d´entendre. Ara mateix també em preocupa l´Ester, però bé, esperarem a que canviï d´opinió, tot i que si em trobés el Bernat pel carrer no responc de mi. Ara ha sonat molt de la màfia, i jo no sóc violenta, però ja el deixaria pentintat ja.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL