body comentado
Barcelona sunset
:::12.7.05:::

En Roger divendres em va demanar el que no volia escoltar. Em va demanar que marxés amb ell, que comencessim de nou a Alemanya. Una nova ciutat, un pis de nou pels dos, nous amics, nous llocs per descobrir els dies festius, lluny d?antics fantasmes, lluny de la seva ex, lluny de tots els meus records amb l?Igor. Un futur pel davant sense rastres del passat, deixant enrera les nostres discusions. Tot sonava molt maco, però vaig haver-li de recordar a en Roger que no sabia alemany. Això va molestar-lo, com si trenqués l´encant del romàntic plà. Va dir-me que podia anar allà a classes i practicar amb la gent que anés trobant. Deia que seria una experiència interessant retar-me en quant temps seria capaç de saber-lo. Em va dir que ell sabia el mínim, però confiava en l´anglès i en el sentit comú. Això tampoc ho vaig entendre, i ell va remugar que aconseguia posar-lo nerviós, i no entenia com podia estar encara penjat de mi. Em veia a venir una esceneta, però enlloc d´això va abraçar-me, i va començar a besar-me. Vaig aturar-lo. Ell em va agafar la mà i em va dir que anéssim a un dels dos pisos, que féssim l´amor sense parar, que no li donés cap resposta encara, que em deixés portar, i que pensés que tot podia prendre un altre color per a mi. Vaig dir-li que era massa problemàtic tot plegat. Va posar-se a plorar. Vam sortir al carrer, va parar un taxi i li va donar l´adreça del seu pis. Jo no volia liar-me, ni donar-li esperances, però m´apretava les mans d´una manera tan desesperada que no gosava deixar-lo. Un cop al pis va fer-me seure al sofà, i ell va estirar-se amb el cap sobre les meves cames reclamant les meves carícies. Vaig fer-ho per calmar-lo. Les seves paraules eren plenes de sentiment. Deia que quan més li donava voltes, més li costava imaginar-se una vida sense mí. Deia que em trobaria a faltar més a mi que a la seva filla. Bé, que era diferent, potser perquè sabia que a mi mai podria tenir-me del tot. Em va dir que s´escaparia quan pogués a Barcelona, però que dependria de les ofertes d´avions. Va tornar a insistir. Deia que llogués el meu pis de Barcelona, i amb els dos lloguers tindria prou diners per viure còmodament a Alemanya amb ell.Compartiríem despeses, feines de la llar, els menjars, les vivències del dia a dia, pors, inseguretats, amor, sexe, noves amistats... I allà podia buscar nous professors de cant, reenganxar-me al piano, aprendre alemany, deia que era una oportunitat per a mi. Enfocar-me envers el món clàssic. I a part poder oblidar molts records dolents. Vaig recordar-li que potser també acabava oblidant els nous. Ell seguia insistint que podria ser tot ideal. Un amb l´altre. Deia que era el seu somni, i que ho desitjava tant que esperava que es compliria. Em va explicar que tancava els ulls i els apretava amb força per demanar cada dia el mateix desig. Com quan era petit. Li havien dit de petit que si algú desitjava molt una cosa, al final li era concedida. I que a part, havia anat a tirar-se el tarot, i li havien dit que una dona d´ulls blaus viuria amb ell en un país de freds hiverns. Vaig recordar-li que moltes alemanyes tenien els ulls blaus. I va esclatar en petits ofecs acompanyats de llàgrimes. Jo no podia resistir-ho més, i em va donar per fugir. El mòbil anava sonant. Quasi el tiro a una paperera perquè em va deixar com sense forces. M´havia xuclat tota la meva energia, no podia ni córrer. Vaig parar un taxi. Vaig tornar a obrir el mòbil per marcar el número de l´Andy. Vaig agafar quatre coses i Sarfa cap a Palamós. No ni vaig avisar la Filomena, em va saber greu perquè potser s´hagués apuntat. Potser m´estava convidant massa cops a Palamós, però crec que ho passen bé amb mi, i a part intento anar-los convidant en els menjars.
He tornat avui. El temps del cap de setmana no ha estat gaire lluit, però almenys de nit s? estava tranquil.
Aquesta nit m´ he sentit amb ànims per trucar en Roger. Sembla més tranquil. Li he parlat el just


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL