body comentado
Barcelona sunset
:::25.7.05:::

La veritat que ara no sé què dir ni què fer. Feia dies que no veia en Roger, i avui ha vingut a sopar a casa. I un cop sopats, de cop i volta m´ha sortit amb un estirabot i ha fotut el camp. El sopar anava la mar de bé. No hem parlat d´Alemanya ni de les vacances. Hem parlat de Turandot, que jo al final no he vist, tot i que queden algunes funcions. Però divendres vaig quedar amb l´Ester, i ahir també. Divendres vam anar a sopar al costat del Bagdad. Ella va portar-m´hi. No hi havia gaire gent, però el lloc era agradable. Eren les festes del Poble Sec, però no ens van convèncer i vam anar a un bar molt guai a l´altra banda del Paral.lel. Havia terrasseta, però dins era molt cuco i agradable, i a part tenia un petit escenari. Vam arribar tard i ens vam perdre a uns que tocaven i també a la noia de la dansa del ventre. Llàstima. Però va estar bé conèixer aquest bar on es van fent coses. L´Ester volia més marxa, però li vaig dir que era millor anar a dormir d´hora i aprofitar per fer una mica de platja dissabte matí. I això vam fer. Ella va insistir en anar amb el seu cotxe, perquè diu que sino la tornada és un pal. I buscant aparcament, de la Vila Olímpica vam anar a parar al costat de la nudista de Poblenou. No sé si en el fons desitjava veure aparéixer en Bernat. Per sort, no vam trobar ningú.
Però per més que pensi en el cap de setmana, no em puc treure en Roger del cap, que de cop i volta m´ha dit que mai podria estimar-lo perquè penso massa en l´Igor. Jo li he dit que ja ho tenia superat, o almenys això creia, però que no es preocupés que aquell no era el nostre impediment. I ell ha dit que no em creia. Que algun dia en somnis l´havia abraçat dient-li Igor, i que avui havia tingut la prova suficient mentre parava la taula. Això m´ha deixat ben sorpresa. M´ha dit que mirés el calaix de les tovalles. No entenia res. He anat, l´he obert, i clar, hi havia tovalles. En Roger ha insistit que mirés a sota. I sorpresa!!, allà havia la foto emmarcada que tenia de l´Igor boca avall. Li he dit a en Roger que ni recordava que l´havia amagat allà el dia que va desapareixer. Però ell m´ha replicat dient que estava segur que l´amagava quan venia algun amant, però que normalment devia ser fora. Ja començava a anar-se´n de l´olla. Jo amb la foto a les mans, i en Roger que me l´ha arrencada., mentre deia que no podia suportar l´irònic somriure de l´Igor. Segons en Roger, semblava que l´Igor se´n fotés d´ell dient-li ´A mi sí que em va estimar la Ninotchka, amb mi va viure autèntic amor amb passió, amb mi hagués volgut formar una família. I encara que hagi marxat, la Ninotchka sempre em tindrà a la seva ment´ Li he dit a en Roger que parés amb el teatre, que tot eren imaginacions seves, que l´Igor ja no hi era. M´hagués agradat poder trencar aquella maleïda foto, i el marc, i el vidre, però tot i pensar-ho, l´impuls de pensar en el merder de vidres també ha vingut al meu cap. En Roger estava plorant, i jo no sabia com consolar-lo. M´ha dit que preferia marxar i que ja ens veuríem. I ha sortit ràpidament amb la foto de l´Igor. Aquest és capaç de fer-li vudú. Espero que se l´hagi endut sense voler. Jo podré viure sense aquella foto de l´Igor. Total no tenia ni idea que fos al calaix de les tovalles. Ara no sé si trucar en Roger, però confio que demà dirà alguna cosa


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL