body comentado
Barcelona sunset
:::31.8.05:::

#

L´Adrià comença demà a treballar i sembla que això ho espatlli tot. No parlàvem del tema, però avui havent dinat tot ha estat diferent. Semblava que me l´haguessin canviat. Jo m´he posat carinyosa, bé no només carinyosa, estava calenta. No sé com funcionaran la resta de les dones, però jo hi ha dies que estic molt més predisposada a tot de seguida, i no és perquè ells facin res especial, hi ha dies que m´excito quasi instantàniament, i començo a produir orgasmes a un ritme vertiginós. Altres dies m´ho passo bé, però no sento tot tan intensament. I avui era un dia que la meva predisposició sexual era forta. Al matí hem anat a la platja, feia un sol esplèndid. Hem dinat a casa seva, i jo volia jugar. Ell primer s´ha fet el ronso, però quan ha entrat en el tema, ha anat ràpid com mai. Quasi no he sentit res. De fet m´he sentit ben buïda. I per rematar-ho tot, ell m´ha dit si li podia deixar la resta del dia per a ell. M´ha dit que el disculpés però que necessitava preparar-se per tornar al treball. M´ha acariciat, és cert. M´ha fet algun petonet, però en la seva mirada havia el desig que marxés ràpid. I jo no sabia com reaccionar. M´he quedat parada. No sabia si insistir, si plorar o què fer. Per què avançava la nostra separació després de tants dies d´unió? He anat a l´habitació a recollir la roba. M´he sentit rebutjada. Intento pensar que és un mal tràngol el retorn al treball, i que potser es posa de mal humor i per això prefereix estar sol, però crec que no podré dormir sola al meu llit. Aquesta nit serà dura. Tants dies dormint al seu costat. I tot plegat no sé què significa. No hem quedat en res. No sé si demà voldrà quedar o no el veuré fins divendres. No m´atreveixo a trucar-lo tot i que em moro de ganes. No vull deprimir-me per una petita tonteria, però ara mateix tot ho veig negre. Voldria que em truqués i em digués que tornés. Voldria que em digués d´una vegada d´instal.lar-nos tots dos a la mateixa casa. Ja sé que és millor esperar un temps, és el més aconsellable, però així podríem veure´ns moltes més hores. Suposo que és normal que encara que tinguis parella busquis també el teu propi espai, però les relacions són una planta que ha de regar-se, tampoc pots descuidar-te de l´altre. Aiss parlo com si a partir d´ara només ens poguéssim veure un dia a la setmana, i potser podem anar-nos veient una mica cada dia, i passar junts tot el cap de setmana. Bufff, el problema és que no hem parlat de tot això, perquè tot va anar tan ràpid. I clar, ara tot de dubtes i pors m´ataquen, però prou. Haig d´intentar ser forta. Aniré a donar una volta. Si em quedo a casa sóc capaç de trucar-lo, i seria com trencar el que m´ha demanat. També em puc penjar al telèfon. Això també és força distret. El calor de la gent et fa desviar el pensament. Ara mateix només penso què deu fer l´Adrià. Pensarà en mi? Com es prepararà per la feina de nou? Es capaç d´estar tan panxo al sofà mirant la tele. I jo aquí patint com una burra. No és tan greu tot plegat. Només m´ ha demanat una tarda de soledat.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL