body comentado
Barcelona sunset
:::2.9.05:::

#

L´Adrià ha pasta la nit a casa meva. Em va trucar mentres dinava. Només té una horeta per fer-ho. Em va dir que tot anava prou bé a la feina, que plegaria a una hora decent, passaria per casa seva, i després em recolliria per anar a sopar. Durant el sopar vaig preguntar-li bastant per la seva feina. Ell treballa en una multinacional que crec que no està bé dir el nom. Ell va estudiar econòmiques. Porta uns set anys en aquesta empresa, tot i que creu que no es jubilarà allà, perquè segons els sembla acomiaden a gent. Diu que de cinquanta i pico en queden molt pocs, tot i que algun peix gros hi ha. Tot ho porten molt a l´americana, els objectius, l´establiment de sous, plans comptables... Jo no hi entenc molt de tot això la veritat. Ell abans va estar a un departament de costos. Cada quatre setmanes tancaven període (o sigui que eren més de dotze tancaments a l´any) i passaven una setmana intensa de treball sortint com a d´hora a les deu de la nit. De vegades eren passades les dotze, i al dia següent torna entre vuit i nou, perquè tenen aquest horari d´entrada flexible. Va acabar bastant estresat pobre. També va estar a auditoria interna, i això va acabar trencant la convivència amb la parella que va tenir uns anys. Em va dir l´Adrià que tots dos van culpar la seva feina com a motiu del trencament, però que suposava que hi havia altres problemes que no van saber resoldre. Volia preguntar més a l´Adrià sobre aquesta ex, però ell va tornar al tema feina. Només va dir-me que de tant en tant es trucaven, i algun cop quedaven, però que no em preocupés perquè el seu era història acabada, i que a part ella estava amb un altre home.
Ara l´Adrià treballa a un departament de programes. De vegades li toca viatjar cap a Portugal o a algun lloc d´Espanya, però no és massa freqüent. Ahir però, van rebre la notícia que com havien tret menys beneficis dels previstos, a partir d´ara retallaran despeses de viatge. Baixarien la qualitat dels hotels, s´acabava agafar avions, a compartir cotxes de la companyia, i altres mesures. Bé, l´Adrià em va parlar molt i molt de la seva feina. En arribar a casa va caure rendit al llit. Va abraçar-me i en no res ja dormia. Jo me´l mirava feliç. Les seves paraules, la seva companyia havien estat suficients. Vull passar moltes més nits al seu costat. Crec que realment m´he enamorat, o potser és només que finalment trobo algú normal, que es comporta de manera normal amb mi, i que sembla que realment està a gust amb mi i l´importo. No haig d´ obsessionar-me perquè faci vida normal com ha dit algú. No puc tenir-lo enganxat a mi a totes hores. Haig de saber gaudir dels moments que sóc amb ell. A part avui no em puc queixar. Es divendres, ell sortirà a les 3 h i vindrà a dinar amb mi, i tenim tot un cap de setmana per davant per nosaltres dos. Estic pensant en fer-li algun plat especial. L´altre opció és anar una estona a la platja i fer un dinar bo però no entretingut de cuina. Ara que la meva blanca pell té aquest bonic color torrat, em sap greu perdre´l . Em miro el culet blanc, i realment he agafat color. A l´Adrià li encanta comparar els colors de la pell del meu cos. De fet crec que li encanta tot el meu cos. Es una mica presumptuós parlar així, però és que em noto tan desitjada i estimada a l´hora. Es difícil d´explicar. Sentir-te desitjada per algun home no és tan estrany, deixar-se arrossegar pel desig d´un cos desconegut pot ser molt excitant, però queda en una trobada sexual plaentera, en canvi fer l´amor amb algú que tens moltes més coses en comú, t´uneixen sentiments té un altre caire. I sempre pots anar innovant però amb ell, tenint noves idees sexuals Ais, parlo com si portés anys de relació amb l´Adrià, i tot just acabem de començar. Però estic optimista, crec en l´amor etern, vull ser tradicional en el sentit familiar, fins i tot em veig buscant una feina una mica estable o que simplement em realitzi, intentant donar un nou aire a la meva vida, sentint-me útil, i no només centrada en ell, sent una persona cada dia més interessant per ell, no quedar-me tancada en angoixes i preocupacions, no ofegant-me en el vodka a la primera de canvi.


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL