body comentado
Barcelona sunset
:::3.10.05:::

#

Avui és el dia de l´eclipsi, i estic contenta perquè l´he vist. No tenia les ulleres especials, però he sortit a passejar, i per Plaça Urquinaona he decidit demanar-li a una noia si em deixava mirar un moment. Ha dit que i tant, perquè estaven esgotades, i que valia molt la pena. A part, ja faltava poc perquè acabés. Un cop he mirat, li he tornat ràpid perquè no volia abusar. He caminat, i més endavant he vist a un noi que portava les ulleres a la mà, i també li he demanat. Aquest també me les ha deixat amablement, i quan me les he tret, ha somrigut dient-me que ara li devia un cafè. M´ha semblat que tenia una mica de barra, però jo l´havia tinguda també, he somrigut, era força atractiu.Hem entrat a un bar. Hem segut a la barra. Hem demanat, i ell ha pagat al moment. Llavors m´ha dit que el cafè era una excusa per parlar més amb mi. Li he somrigut de nou, mentre recordava que ara jo sóc una fidel noia enamorada, però bé sempre és afalagador que un noi guapo et tiri la canya. M´ha preguntat si m´agradava el cinema. Li he dit que sí, tot i que hi vaig a èpoques. Ell llavors m´ha dit de quedar per anar-hi un dia. I,... li he dit que no creia que a la meva parella li fes gràcia. Ell ha somrigut, s´ha aixecat i ha dit que era una llàstima, i que havia de tornar al despatx. S´ha acostat per fer-me dos petons, o això era el que jo em creia, però de cop i volta he notat els seus llavis tibis sobre els meus. Era una sensació dolça i gens desagradable. No m´he apartat, no sé per què. Ha estat un contacte lleu que m´ha semblat molt llarg, però potser han estat només dos segons. Ha tornat a somriure i ha marxat. I jo m´he quedat allà la barra amb el tallat per acabar i tota desconcertada. Llavors m´ha agafat una mica de por. Per què no m´havia apartat? Jo creia que no desitjava cap home més que l´Adrià, i ara permetia que un desconegut amb barra em besés. Potser era donar-li massa voltes. Suposo que ha estat el factor sorpresa. No li diré a en Roger. Qui sap si va cap a Plaça Urquinaona a intentar trobar aquest noi per demanar-li explicacions. Bé, això no ho crec que ho fes, però potser no li agradaria que no m´hagués apartat. I no vull espatllar-ho. Un cop a la vida que sembla que les coses em van bé sentimentalment. Bé, altres cops m´ho ha semblat també, però ara ja fa temps.
Ai, els dilluns trobo a faltar l´Adrià després del cap de setmana. Tampoc hem fet res d´especial, però hem estat junts. Dissabte vam anar a la Maquinista perquè ell volia anar a Mediamarkt. Quina gentada! No sé si era perquè els mossos d´esquadra feien exhibicions, o perquè la gent va allà a fer compres i passar la tarda. Havíem pensat de picar alguna cosa allà, i després anar al cinema, però jo vaig acabar una mica agobiada. El Pep va trucar per si volíem quedar amb ell i l´Ester, i vam anar a una pizzeria, i després a fer la copeta. L´Ester va fer una gran actuació o realment està del tot animada. Vam beure força al sopar, especialment nosaltres dues, i jo la veritat és que tornant a casa em vaig marejar una mica en la moto. Tot i això, l´alcohol em va fer efecte a les hormones, i potser l´Adrià hagués preferit dormir, però vaig atacar-lo d´una manera que va haver de continuar. Cada dia vull més i més. Serà preocupant? Estic enamorada d´ell o del seu sexe? Ara tot això per culpa de l´eclipsi, i el noi aquest. Millor fer el dinar i menys pensar


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL