body comentado
Barcelona sunset
:::11.10.05:::

#
L´Adrià tenia sopar amb uns companys de Portugal, i no arriba, espero que no es tiri enrera perquè com no vingui a casa meva veurà. No sé portem uns dies estranys. Divendres vam discutir una mica per culpa de l´ex. Tot anava bé fins que va aparèixer ella. Divendres l´Adrià em va dir que dijous li havia comentat a la Tere que a mi no em feia gaire gràcia que ella fos allà. I la Tere va dir que ho entenia, i divendres va marxar al matí amb la seva bossa sense dir res. L´Adrià va trucar-la, i li va dir que havia tornat amb la seva parella. Jo li vaig dir que me´n alegrava. I l´Adrià llavors es va enfilar que si aquell noi li feia tortura psicològica, i jo dient-li que no s´hi fiqués. Bé, va ser un drama. Vam decidir anar a sopar fora per si ens animàvem. Després vam anar a casa l´Adrià. M´imagino que volia que comprovés que la Tere no hi era.
Dissabte va trucar-me en Tom. Era l´aniversari de l´Andy i volia que hi pugés. Vaig preguntar si podia portar l´Adrià. Va dir que clar, i que portés la Filomena. Però la Filomena anava al teatre amb una amiga diumenge, així que res de res. Vam anar cap a la costa Brava. Feia un dia maco per passejar. Però qui havia de molestar? Va trucar cap a les cinc la Tere, i ell va quedar amb ella per sopar. A mi em va fer una ràbia terrible, i vaig dir que jo no baixava, que preferia quedar-me allà. I vaig fer bé, perquè em van portar a la Fira de la Cervesa de Platja d´Aro. No estava massa animat de gent, tot i que havia una orquestra no gaire lluïda d´alemanys. Alguns pocs ballaven amb poca gràcia. Ells em van explicar que acostuma a haver-hi alemanys disfressats estil tirolès, però vam veure alguna dona una mica disfressada, i algun barret però poca cosa. Jo em vaig dedicar a beure cerveses i anar als lavabos a dipositar-la. No és gaire glamourós anar tota la nit als lavabos, per això acostumo a beure poca cervesa. Entre cervesa i cervesa criticàvem l´Adrià, i quan va trucar, jo no parava de riure. Em va dir que no em preocupés que la Tere no dormiria a casa seva. Per mi que li va picar que no parés de riure. De fet, jo no anava massa bé. I avui bufff, ens hem llevat tard. Hem dinat i m´han portat cap al tren, perquè anar en Sarfa és un pal.
Al migdia m´ha trucat l´Adrià per saber si baixava. M´ha dit això del sopar, però li he dit que l´esperava a casa que tenia ganes de veure´l . I és veritat, vull que tot torni a ser com abans. No ens podem deixar influir per altres aspectes. No vull mals rotllos a la meva vida sentimental. I ara estic una mica nerviosa esperant. La sort és que dimecres és festa, i espero que puguem posar les coses a lloc de nou. Ara segons com no aguanto. Perquè tanta preocupació per la Tere em posa histèrica. Perquè per ella tot són atencions, i amb mi no s´hi mira tant segons com. Potser l´hauria d´haver marcat més. Jo també tinc els meus sentiments. Aiss, ja hi torno. Em cau la llàgrima quan menys m´ho espero. Estic sensible, i em fan pena pel.lícules, programes de tele, sentir una cançó... I després em faig pena a mi mateixa. Em sembla que mai aconseguiré trobar l´amor perfecte. Ja sé que ara estic amb l´Adrià, i em semblava perfecte, però després van sortint ombres, apareix la Tere, i... Ell potser dubta d´ell. Jo també.
Ara fins i tot preferiria que no vingués. Per altra banda em moro per veure´l. Espero que vingui amb bona cara. Clar que l´hora que és, ja toca anar a dormir i poca cosa. Dormirem abraçats almenys


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL