body comentado
Barcelona sunset
:::6.10.05:::

#
Podria anar la cosa pitjor? Anímicament crec que estic pitjor que ahir, clar que avui tinc més motius.
El meu futur alumne de cant, em va trucar ahir dient que com plovia, millor deixar-ho per la propera setmana. Molt interessat no deu estar, però bé, com tampoc hi comptava gaire, no em penso preocupar per això. Hi ha coses molt pitjors.
El que sí em preocupa és l´ex de l´Adrià que de moment viu a casa seva. Sí, sí, serà qüestió de setmanes em va dir ell, però jo no puc estar tranquil.la. Ahir havia de trucar a l´Adrià quan acabés amb la classe. En teoria dormíem a casa seva. Però al trucar-lo em va dir que com plovia, millor venia ell, que trigaria una mica perquè volia arreglar temes, i ja vindria a casa meva. Fins aquí tot semblava raonable, però un cop a casa meva, em va explicar tot. Ell no vol ocultar-me res, però sabia que la notícia no em faria gaire gràcia. Em va comentar que la seva ex tenia problemes amb la parella actual, i havia marxat del pis que compartien. Es veu que la noia tenia pressa per marxar i no tenia clar on anar a viure fins que trobés res, i li havia demanat a l´Adrià uns dies d´acollida fins que trobés alguna habitació. Ell em va dir que no podia negar-se perquè eren amics, però que no em preocupés perquè el seu era història acabada. Quina galleda d´aigua freda! Jo li vaig preguntar si a partir d´ara mai em portaria al seu pis i si preferia que li tornés les claus. Ell es va enfadar dient-me que clar que no calia que li tornés les claus, però que era millor estar aquests dies al meu pis, perquè tindríem més intimitat. I llavors va riure dient que jo era una escandalosa. A mi no em va fer gràcia, perquè no estava per bromes, i en aquell moment fins i tot em va semblar un comentari despectiu, com si li molestés. I jo trobo que el soroll és incontrolable, i si controles, ja no ho passes tan bé o és que fingeixes. Què vol que em torni frígida? Haig de controlar els meus orgasmes? Home, si es va fixar, ahir no en vaig tenir. Tot i que va ser més cosa meva, ja que psicològicament no estava del tot bé. Però no penso fer-lo patir per aquesta banda, no tindria sentit. El sexe no és la solució ni el problema de tot. Té un pes important dins les relacions. Però també pot ser efímer. Coneixes algú, hi ha atracció i ... Això passa, i segons com et poden sorprendre. Però res, que seguiré sent escandalosa si em surt de dins . I tornant a l´ex de l´Adrià, jo feia una cara mentre ell s´explicava. Amb el dia que havia portat només em faltava aquella notícia per acabar-me d´enfonsar. Vaig intentar dissimular les ganes de plorar que tenia. Enfadada no podia estar, però em feia ràbia la barra de la seva ex. No tenia més amics? Aquesta ha buscat una excusa per repescar l´Adrià. Clar que potser té raó ell i està molt desesperada, però a mi tot plegat em fa pudor. I si penso que jo no visc amb ell, que nosaltres anem de pis en pis a mitja tarda, mentre que ella és la senyora del pis d´ell. Jo no tinc amb ell una relació completa. Ell té por de les relacions futures, o potser té por de mi. Ella ja va tenir l´Adrià compartint el màxim de vida possible, i ara ha aconseguit tornar a viure amb ell abans que jo. Per què? Clar que ara ell poc anirà pel seu pis. Em va dir que passaria per controlar, anar agafant roba i aquestes coses. Això em va dir, però ahir s´hi va estar una estona per la tarda, i la primera nit van dormir sota el mateix sostre després d´haver sopat juntets. Vull creure que no va passar res, però en tot cas van reprenent contacte, i aquesta dona... Li diré que un dia anem al seu pis perquè la vull conèixer. Vull saber contra qui jugo. I vull que ella em vegi la cara, que sàpiga que no sóc una invenció, i així potser se li passen les ganes d´intentar res amb l´Adrià.
Ahir se´m va passar la gana. L´Adrià menjava la pasta que havia fet amb rapidesa, mentre que jo només bevia vi ràpid. Vam seure al sofà sense desparar la taula. Ell va fer veure que mirava la tele tot i que va començar a acariciar-me. Jo tenia la mirada perduda. Ell seguia acariciant-me i tocant-me buscant la meva complicitat. Podia notar com el desig s´encenia en ell, però jo només podia pensar en aquella dona. Estaria dormint ara al llit de l´Adrià? Li remenaria l´armari? Trobaria roba meva que tinc per allà. I ell seguia intentant excitar-me. Jo no en tenia masses ganes, però vaig pensar que potser podia netejar una mica la meva ment. Vam fer l´amor de manera brusca fins i tot violenta. El botó del meu pantaló va trencar-se. Una arracada meva va caure al terra. Ens besàvem com amb ràbia, res era dolç. Vaig fer-li unes quantes xuclades al braç deixant-li marca. Em despentinava.Notava el seu cos carregant pes sobre el meu. Tenia una mica de sensació de xafada. Vaig fer un canvi de posició, i vaig intentar dominar-lo cavalcant sobre ell al meu ritme. Però ell va mirar-me als ulls apretant les dents mentre em feia moure´m més i més ràpid. Era com si tots dos volguéssim alliberar tensions. Ell suposo que de la feina, i perquè en el fons m´imagino que passaria un mal moment explicant-me que tenia l´ex a casa, perquè sabia que jo li faria mala cara. Però què haig de fer? Dir-li que si no la fot fora de casa el deixo? M´haig d´aguantar. Suposo que hi ha coses més importants a valorar que tot això. Clar que si hi penso més, no portem tan temps junt perquè hagi d´aguantar això. Ell ahir se´n va anar en un llarg sospir. Tot el cos va tremolar-li. Va intentar suavitzar les tensions amb petons i carícies suaus.
Ell va dormir-se poc després, mentre els meus ulls s´ entelaven. Em vaig passar hores donant voltes al llit, i fent girar les idees pel meu cap. M´he llevat tard, però segueixo sense saber per on tirar. No és només l´Adrià, res de la vida no em sembla tenir sentit. He escrit un mail al Quim. M´ha trucat fa poc espantat. Diu que m´animi, i que m´escapi a Brussel.les tres dies o així mentre l´Adrià treballa. Diu que amb l´excusa que vaig a veure´l aprofiti per pensar lluny l´Adrià. Però jo no vull separar-me tants dies. Es com donar-li via lliure a l´ex. En Quim diu que no malpensi, que ell no creu que l´Adrià sigui home de doble vida i enganyar. No sé què pensar. Vull que passin les hores per tornar a estar amb l´Adrià per una banda, i per l´altra vull estar sola amb les meves misèries. I el que em convindria és sortir i esplaiar-me


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL