body comentado
Barcelona sunset
:::4.10.05:::

#
Quina manera de despertar! Acabo de rebre un sms de l´Adrià dient-me que avui havia quedat per sopar amb una amiga, i que millor ja ens veuríem demà. I clar que té tot el dret del món a quedar amb altra gent, però, per què no m´ho va dir ahir cara a cara? O és tot una revenja per donar-me gelos després del que li vaig explicar del noi de l´eclipsi. Si pensés una mica, veuria que va ser ell qui va atacar, i no jo. També veuria que va ser com un accident allò del petó, i que jo no em vaig enganxar al noi, ni li vaig demanar el telèfon ni res. No li vaig dir a l´Adrià que no em va desagradar, això és en l´únic que potser el vaig mentir, perquè era fer-lo patir, i perquè m´agraden molt més els seus petons perquè estic enamorada. Però clar, ara ell me la torna. Podria pensar que jo també em podria haver callat, i fora problemes, però jo vaig pensar que el millor era ser sincera, però veig que podria haver maquillat l´assumpte dient que li havia dit quatre fresques. De fet tot va ser tan ràpid que no vaig tenir temps a reaccionar. I bé, potser no li vaig dir res perquè era bufó, i d´aquests nois simpàtics amb morro que tant ens fan patir a les dones. Som tontes, perquè aquests com a parella són una creu. Com a molt serveixen com a amants i molt esporàdics, perquè les trobades repetides amb aquesta mena d´homes , provoquen que t´hi enganxis, i quan més et penges, més passen ells de tu, i ja estan mirant-se altres a qui conquerir. Ja em conec prou aquesta tipologia d´homes. No valen la pena. Només es rendeixen als peus de noies que sempre els han de tenir amb l´ai al cor. I jo trobo que és cansat fingir en una relació. I les dones hauríem de saber veure amb quina mena d´homes ens fixem. Hi ha molts de macos que no són els típics xulos que necessiten ser sempre el centre d´atenció de moltes. Però res, el de l´eclipsi ja ha desaparegut. No em cal parlar més d´ell. A part tampoc em va donar temps a coneixer-lo per estar segura que es pot catalogar exactament en aquest grup. I a part hi ha tants subgrups i excepcions. I és que de fet, és impossible poder classificar amb detall a homes o dones. Cadascú té les seves particularitats, que poden ser bones o dolentes segons amb qui topin. No tothom és feliç amb el mateix, ni es conforma amb el mateix.
I ara jo, en quin grup classifico l´Adrià? Millor riure que plorar. Es que ara mateix no sé per on tirar. Per una banda desitjo trucar-lo i fer-li un interrogatori complert sobre aquesta amiga, i vull saber quan han parlat de quedar. Sospito que ell l´ha trucada perquè jo vegi que tampoc el tinc del tot i no em confïi. Però estic per dir-li que no cal que em faci això. Que ja veig que no el tinc del tot. Que ja veig que no fa dos mesos que ens coneixem. Veig que ell està a gust amb mi, però vol anar poc a poc, tot i que jo corri. Veig moltes coses, i no cal que em vulgui espantar d´aquesta manera.
Per altra banda penso que potser aquesta amiga, és la típica confident, amb qui quedes de tant en quant i li aboques tots els teus problemes. Potser vol demanar-li opinió sobre mi , i les meves rareses (bé, davant d´ell crec que encara no n´he fet moltes)
Ara que el pitjor seria que hagués quedat amb la seva ex. Ell em va comentar que ella estava amb un altre home, però que de tant en tant quedaven. Hauria d´haver-li preguntat menys per ella per no estar tan gelosa, i tenir una tranquilitat. A part les relacions anteriors, especialment si són llargues, marquen a les persones. Jo, per això, porto les marques barrejades d´homes diferents, algunes superficials, però sí que en tinc algunes ben profundes. Però vull mirar cap al futur. I ara en el meu present hi ha una ombra que és aquesta amiga que sopa amb l´Adrià. Bufff. Tinc massa temps per pensar i poca confiança en els meus encants. Bé, jo confio en els meus encants a curt termini. En temps curts aconsegueixo resultats extraordinaris. A la llarga, els resultats són catastròfics. Mala sort? O me´ls guanyo a pols?
Alguna cosa hauré de fer per passar al dia. Truco a algú per anar a sopar? Puc trucar als Davids. Això seria quedar per distreure´m. Però també podria trucar a en Martí, a veure per on para. Truco a l´Igor? jaja. Aquest si que em va marcar, i com no faci senyals de fum... Amb ell és impossible contactar. Truco al professor, o encara caminarà cap a Santiago? Ostres, el professor realment era una mica estrany. Crec que la Filomena i en Roger tenien una mica de raó. Ai, en Roger, que sense adonar-me sempre està en els meus pensaments. Espero que li vagi tot bé per aquelles terres. Doncs... crec que aquesta nit millor no quedi amb cap home, perquè em noto el caràcter perillós. Tampoc em puc quedar a casa per no deprimir-me, que això pot concloure en afartar-me de xocolata o banyar l´estòmac en vodka, o una barreja d´ambdues coses


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL