body comentado
Barcelona sunset
:::8.11.05:::

#
Ara l´Adrià se´m torna esportista i no em sembla malament, però sí em sembla malament que l´esport l´aparti de mi. Ell em va acusar de possessiva, i crec que sense raó. El cas és que vam acabar dormint cadascú a una banda del llit i ben separats com dos nens petits. De fet, potser hauria d´haver marxat de casa seva, però ja fa fred, i em va fer mandra jeje. I vaig acabar la conversa dient que ja en parlaríem i que tenia son, i corrents em vaig ficar al llit, per si de cas. I clar, ell podia anar a un altre llit, però era fer el lleig, i declarar ja oficialment guerra. Així que l´opció de posar-se ben a l´altra punta del llit li semblaria la correcta. El cas és que al llarg de la nit, jo recordo haver-me despertat notant que m´abraçava. Suposo que són moviments reflexes. Ell si em nota prop seu, tot i estar dormit, doncs m´agafa la mà o m´acarona, o em passa el braç per sobre... sempre ho fa. I aquesta nit, entre somnis, el seu subconscient no li va recordar que estàvem picats. I jo ara prefereixo mirar-m´ho en broma, i a veure aquesta tarda com va tot.
La culpa de tot la té un company seu de la feina que practica pitch and putt (crec que es diu així). Es veu que és com golf però a curta distància. Aquest home està encantat perquè diu que li relaxa molt. I fins i tot, va a competicions alguns caps de setmana per tot Catalunya. Es veu que el passat cap de setmana va estar a Vallromanes. Ara a les tardes dels dies de cada dia no pot anar-hi per la falta de llum, perquè l´estiu si pot s´escapa entre setmana a Montjuich o a Badalona. El cas és que ha engrescat a l´Adrià i a un parell de la feina per anar-hi. Es veu que podrien fer unes hores de classe amb un professor per veure si els agrada, i després a practicar. I a mi no em sembla malament. Però quan li vaig comentar que podia ser molt divertit i va veure que jo pensava anar-hi... doncs va intentar excloure?m. I clar, a mi no em va sentar bé. Per què no puc anar jo a fer el pitch and putt aquest? Què és exclusiu dels de la seva empresa o què? Ell em va dir que li feia gràcia anar a les classes amb aquests companys de feina, i com tot eren homes... Quina tonteria! Té por que els guanyi a tots? Creu que els seus companys intentaran lligar amb mi? No crec que vagi per aquí, però ... I ell em va dir que si mai havia estat interessada en el tema, per què m´ hi interessava ara? Deia si era per controlar-lo. Serà possible! Jo vaig dir d´anar-hi amb bona fe. Vaig pensar que si apreníem els dos a jugar, potser després podríem tenir una activitat de cap de setmana comú i divertida. Em vaig imaginar anant a jugar torneigs i de passada fent una mica la sortida del cap de setmana. Jo tota romàntica, i ell que deia que no intentés empresonar-lo o l´obligaria a fugir. I jo no tenia ganes de discutir, ni tenia ganes de marxar de casa seva, però em va posar de mal humor, i vaig acabar al llit sense poder dormir. Ell es va quedar mirant la tele, i va venir passada una mitja hora i em va semblar que s´adormia ràpid. No estaria gaire preocupat. Clar, ho deu tenir clar que ell pensa anar a jugar a pitch and putt sense mi. Doncs molt bé, m´hauré d´aguantar, però ja li tornaré. Uis, m´estic tornant venjativa i rancorosa per moments .


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL