body comentado
Barcelona sunset
:::14.11.05:::

#
Com plou! No m´agrada estar sola a casa amb aquesta pluja i aquests llamps, i em sembla que em tocarà passar tota la nit així. De fet no és que m´ho sembli, serà així segur, ja que l´única possibilitat d´evitar-ho, seria obrir l´agenda i anar convidant a la gent a fer-me companyia. Però qui sortiria de casa amb aquesta tempesta? Ningú. L´Adrià té clar que no pensa fer-ho, diu que ja ens veurem demà? Potser l´únic que vindria seria el Roger. Però des d´Alemanya ho té una mica complicat. Així que a passar la nit com es pugui. Podria intentar anar ja al llit i dormir confiant que els trons no em despertin. De fet seria la millor idea, sopar una mica i dormir, perquè estic segura que fins i tot acabarà marxant la llum, i llavors ni ordinador, ni tele, ni dvd ni res de res.
Tinc una altra opció per no estar sola. Anar a casa la Filomena, però ja m´he passat quasi tota la tarda amb ella i potser seria perillós. Seria perillós per si torna al tema Roger. No l´ha tret fins quasi al final. M´ha comentat que vindria per Cap d´Any a Barcelona. I li he dit que em semblava molt bé, i que m´agradaria veure´l. Ella m´ha dit que semblava mentida que després del que havia hagut entre nosaltres, m´importés tan poc el Roger. Buff, quan la Filomena i jo entrem en el tema Roger malament. Ella es creu que és la seva segona mare, i jo passo a ser la dolenta de la pel.lícula. I la Filomena hauria de deixar-ho estar ja. El cas és que en Roger vindrà a Barcelona sobretot per veure a la nena i també als seus pares. I els veurà força perquè haurà d´estar a casa d´ells ja que ara no té pis.
La rentadora està centrifugant, però sembla que la pluja ha parat una mica. S´animarà l´Adrià a venir? El truco? Serà capaç d´estar dormint? De fet m´ha dit que ja que plovia, aprofitaria per quedar-se a casa a ordenar papers. I sé que no passa res, però em sento terriblement sola. La casa està buida. I els vidres ploren perquè se senten sols com jo. I dels meus ulls també cauen llàgrimes, entelant-me la mirada. Estic sola, i el cor se m´ ha encongit de la pena, però sembla que plorar em complau una mica. Els meus ulls deuen haver passat del blau resplendent al vermell esporuguit. Prefereixo no mirar-me al mirall, dec estar ben lletja. Vull plorar sense parar. Plorant no s´arregla res. Però tampoc hi ha res a arreglar, o potser és que hauria d´arreglar tot, fer un canvi radical a la meva vida, marxar lluny de les parets del meu pis, fugir de Barcelona, , deixar enrera l´Adrià, un noi a qui estimo però potser mai em farà plenament feliç... Plorar i ofegar-me en vodka mentre veig com cau la pluja sobre carrers mullats. Sortir sense abric al carrer, passar els semàfors en vermell, qui sap si un autobús podria atrapar-me, però seria un final poc elegant. Passejar deixant que l´aigua em deixés ben xopa i agafar una pulmonia. Això seria un final més de Dama de les Camèlies, tot i que avui en dia els hospitals t´acaben curant... Però no vull un final, vull un canvi, però no em puc canviar a mi. Aquest és el principal problema.
Ja no ploro, però segueixo bevent, vull acabar ben borratxa i sense tenir control de mi. M´agradaria acompanyar el vodka amb pastilles per saber si algú frustraria el meu intent de suïcidi.... Crec que estic massa pessimista i exagero escrivint tot això. Només són pensaments, però no són accions. Desitjo viure, però voldria viure d´una altra manera , que no sé ben bé com seria, però hauria de provar altres coses. O almenys intentar trobar un sentit a la meva vida, poder-me sentir útil, tenir algun motiu per arrelar-me a la realitat. Estic massa desorientada ara mateix com per decidir res. Si segueixo pensant el cap m´esclatarà. No hauria de beure massa més, demà a la tarda vindrà el meu jovenet alumne, haig d´estar en condicions per donar-li una bona classe... i el que faci falta. Ell serà qui em donarà força per suportar aquesta nit sola, i demà serà un nou dia. Ell és la meva esperança avui. Demà ja es veurà


Pensaments de l'Artista Desconeguda


La meva vida i miracles, el teatre musical i el vodka...


Ninotchka en tu idioma





Escriu-me
E-mail Ninotchka
Trobo interessant...
Catapings
Gattaca
Mes Marge
Converses
Quaderns
alatrencada
turoparc
Khalina
L'aeropla...
Cromets
Enric Granados
Donot's Blog
formaire
Cansoner
El declivi de Nigmad
Club Bohemi
Gemma Blog
Kena Xe
Jun
Hosting Blogger
Blogwise
Diarist.net
Arxius
2004/02 2004/03 2004/04 2004/05 2004/06 2004/07 2004/08 2004/09 2004/10 2004/11 2004/12 2005/01 2005/02 2005/03 2005/04 2005/05 2005/06 2005/07 2005/08 2005/09 2005/10 2005/11 2005/12 2006/01 2006/02 2006/03 2006/07 2006/08 2006/09 2006/10 2006/11 2006/12 2007/01 2007/02 2007/03 2007/04 2008/08
GeoURL